Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Ini boleh buat bahan gelak.
Thursday, January 27, 2011 @ 3:48 PM


Sebenarnya takde lah lawak mana pun. Aku cuma nak cakap yang aku dah baik dengan sesetangah kumpulan cz. Sememangnya mengalahkan india. Pun begitu, aku still tak boleh lupa apa yang dorang buat. Kau ingat senang?

Ehem, kejadian di sekolah tadi agak memalukan. Jadi aku taknak cerita kat sini! Lagi buat malu. Ya Allah, dekat rumah pun terjadi jugak. Haish, aku taktau nak cakap apa sebenarnya kat salah sorang budak cz ni.

Tadi memang lawak sangat sangat. Sampai terkeluar isi perut aku dibuatnya.

Oh, esok merentas desa. Yang aku pasti, aku takkan dapat menang. Dan dengan itu, aku hanya nak berjalan lepak lepak dengan kawan. Konon outing, padahal merentas desa, gedegang habis.



PAST
PRESENT