Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Ke-konfius-an.
Wednesday, January 26, 2011 @ 9:03 PM


Harini aku tak tau lah nak cakap hari paling menggembirakan atau menyakit kan hati atau kedua dua nya. I choose both. Kan, Nuha Wawa Miera?

Yang best nya, kitorang online online macam baboon dalam sekolah. Tunggu sampai pukul 4 macam orang takde rumah. Lepastu bila dah pukul 4 semua dah datang dan siap ke Tapak Perhimpunan dimana cikgu akan bereceloteh panjang. Dari pkul 4;30 sampai pkul 6.00 kami hanya duduk sampai kebas punggung dengar cikgu kat depan. Agak ah, nak kata menyesal takde lah sangat sebab dapat lepak dengan kawankawan <3

Tapi harini juga sangat menyakitkan, LAGI SEKALI kerana kumpulan CZ tu lah kan. Dan sebelum tu, aku memang nak cakap sorry dekat Syasya. Hm, pity her. Cz, asal korang jahat sangat. =,= Okay fine, aku mengaku lah okay supaya korang puas, Aku jahat, aku gedik, aku angkuh, aku perasan, aku gila, aku tah pape, aku memang susah maafkan orang, Tu semua aku. Kan? ;D Bahagia!

Cerita kali ni berbunyi macam ni,

Masa tengah langut duduk dengar cikgu berceloteh soal merentas desa jumaat ni, kami sedang sibuk berceloteh sekali. Alah, taknak buihkan mulut cikgu. Kami bantu sikit. Hihihi, tapi cz mengganggu ketenteraman kami waktu tu. Memang nyebelin sangat sangat! Kesian Syasya, tahu? Sebab...

Aidil ke sape ntah jerit tau, ni agak kejam sikit bunyinya. "Namy, kau kena fight dengan Syasya dapatkan Aqil! Syasya Loser Syasya Loser!" Dan macam macam lagi lah. Okay, nak cakap aku bangga, langsung tidak malah aku rasa macam nak tembak sekor sekor tu. Dorang pulak bawak phone lepastu snap pic aku dengan Syasya. Lepastu nak suruh kami fight dapatkan Aqil. Memang tak aaah cerita dia. Korang faham tak sekarang ni aku dengan Aqil benci sama benci? Lepastu nak cakap aku suka dia, tak lah kan. Toooot, memang orang kaitkan kami sebab kami dulu selalu chat. Tapi tidak lagi sekarang. Dekat facebook pun haritu aku sudah tekan button REMOVE FROM FRIENDS. Nak chat lagi, memang halal tak lah. Bila jumpa kat sekolah, weh. Mana nak senyum =,= Dah terbukti kami benci sama benci.

Okay, lepastu Syasya nangis. Mesti lah terasa weh! Tak ke rasa macam nak tembak sekor sekor masa tu. Sebenarnya banyak lagi cer. Yang pasal snap photo tu, at first dorang panggil Syasya. Kot lah, tak ingat. Atau dorang tak panggil ke aku tak tau lah kan. Lepastu dorang cam "Panggil Namy lah. Namy lah!" Lepastu dorang panggil lah "Namy" Aku memang agak bengang masa tu sebab dorang macam baboon jadi aku pandang, lepastu dorang snap photo aku, siap cakap lagi "Tangkap gambar jadi kenangan" Pergh, panas je.

Lepastu, aku pun blablabla lantak lah dorang kan. Memang banyak benda buat kami marah tadi.

Masa balik, Aidil minta maaf. Dia suruh pegang duit 10 sen kalau aku maafkan dia. Tapi aku dengan angkuhnya cakap "Taknak! Aku taknak. aku taknak!" Then Aidil cam "Namy.. Namyy.." Lantak lah kan. Sampai dorang blah, baru aku blah. Kan, Nuha Wawa?

Heh, aku memang. Sorry kalau aku tak boleh maafkan korang. Korang over sangat, melampau. Aku tak boleh tahan, tau? Sehari je tak cari pasal tak sah, kan? Hm. Masa tahun lepas kita semua baik je, takde pun gaduh macam ni. Yeah, aku nak kate rindu takde lah sangat. Tapi secara jujur, bukan takde LANGSUNG. Ada sikit, heh.



PAST
PRESENT