Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Rinduu.
Monday, January 31, 2011 @ 6:06 PM


Hi,


Terasa macam rindu sangat dekat blog setelah 2 hari tak jenguk. *ehem, dua hari je -.-
Poyo en en. LOL.


Sebenarnya bukan lah rindu sangat dekat blog. Yang sebenarbenarnya rindu kawankawan. Eh, skema lahh! Meh sini aku cakap, KENGKAWAN ;) Esp, Wawa Nuha Miera Shahz Miera. Weh, rindu korang tahap gaban -.- Minggu ni tak jumpa weh. Nasib baik jantung aku tak terkeluar. *Over,


Minggu ni cuti, Dah start dari sabtu lepas. Harini isnin okay, isnin. Haish, esok Selasa. Rabu, Khamis pergi mana ntah dengan Jumaat. Yeay, Sabtu ni jumpa Wawa dengan Nuha. Yang lain tu tak pasti. Sebab pergi sekolah jumpa Dr. Fadzilah Kamsah :D Kengkawan pun datang so boleh meet ♥ Aku tahu Nuha baca ni, weh! Bawak camera XD


Tak sabar weh tak sabar! Ehem, over over over over over over.


Rindu lah sekolah. Ehem, tak pun sebenarnya. Nuha Wawa, kata nak datang sini? Korang ni keling ke melayu? Maaf lah, aku geram. LOL.


AKU RINDU KORANG! :(
Meet okay Sabtu ni :D  



PAST
PRESENT