Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Road Run ^^
Friday, January 28, 2011 @ 4:47 PM


Yo yo,

Tadi merentas desa. Sedikit lega kerana tak terlalu jauh. Berbanding haritu 8.5 km, tadi dipendekkan sikit.

Masa sampai LGM, orang first aku jumpa ialah Wawa. Dia datang lambat sikit dari aku, aku orang yang first datang lepastu langut je macam orang bodoh. Pergh, best duduk sorangsorang lepastu dengan Hafiz menjerit. Bila dah jalan dengan dia (wawa), tetiba cikgu suruh masuk kelas masing masing sebab nak amik kedatangan. So, kami berpisah sekejap.

Tibatiba nampak Nuha. Nuha masuk kelas dia, yang berada sebelah kelas aku, Jadi kami sama sama lah. Miera pulak sampai paling lambat, Syirah datang, after Wawa. So duduk lah dengan Miera semua.

Nuha bawak camera so kami pun snap photo berjuta kali. Seronok gila tadiiii! Banyak gila pic, end of the entry aku bagi pic. Tak payah lah nak scroll down. Takkan ada punya lah. Aku tipu je, sendiri tengok kat fb lah. LOL. Muka aku dengan hitam macam kicap, rambut serabut macam penyapu. Haih, pelikpelik je.

Waktu lari, semua lari sesama. Kecuali Miera dengan Syirah pecut aku Nuha Wawa Khairin Fiza. Haih, kami semua jalan macam pengantin. Lembab, haha. Tapi bila dah rasa kami macam orang last dekat belakang. Kami pun cuba untuk pecut orang. Aku Nuha Wawa, pecut semua. Tapi still dapat nombor 100 lebih. Bangga gila. HAHAHAHAHA,

Lepastu kena ejek lembab dengan Aidil and Aqil, bangga gila lah tak terkata. Terima Kasih aku ucapkan :)

Bila dah snap photo beribu dekat situ. Snap dengan CZ semua. Memang fun gila lah weh. Rasa macam takde gaduh dengan cz lah harini, cuma sikit terasa sebab dorang kata aku lembab. FUH, RASA MACAM DUDUK AIRCOND! Tapi, dorang sedikit baik harini,

But kesian doh aqil tadi jatuh, tu lah kau, tak sabar sangat nak amik gambar dengan Nuha, kan dah jatuh. 2 kali pulak tu, sekali tu kitorang tepuk tangan. Memang rasa macam kitorang jahat gila lah. Then kitorang minta maaf okay, kitorang bukannya jahat sangat -____- Second time jatuh, kitorang macam kesian gila sebab darah, dengan daging nampak. Mak ai, memang pedih gila aku tengok. Okaylah, jangan over :O

Tadi kami test duduk L, duduk katak. LOL aku dengan Nuha je boleh. Aqil test memang hebakkk gila lah. Tak boleh langsung. Aku tabik hampa B|

Masa balik, aku tunggu ayah aku. Tapi tak datang datang, Wawa pulak mak dia dah sampai. Memang alone lah aku masa tu. Takda kawan. Lepastu tumpang wawa. Pergi taska dia, sampai pukul 2 macam tu balikkkk.

Entry ni agak ah, tak berapa panjang. Yang penting harini merupakan hari paling seronok bagi aku. Thanks kawan kawan, Stylee, Cz * Troo Hero. Mana satu korang entah -.-

28th OF JANUARY '11



PAST
PRESENT