Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Bosanbosanbosan.
Sunday, February 20, 2011 @ 12:22 PM


Harini hari Ahad, esok sekolah. Ah! Mr. R, please come here. I need chu, ceh. Mood malas aku biasa lah, hampir setiap hari beliau datang nak ajak dating. Entah kenapa, minat dia dekat aku tak boleh dihitung lagi dah. Heh.

Aku melalukan aktiviti seharian aku, bosan setiap hari. Itu memang apa yang akan aku terima SETIAP HATI. Isnin Selasa Rabu Khamis Jumaat Sabtu Ahad. Bosan bosan bosan. Mr.B, please get out. Tadi, bangun dari tidur terus aku mencapai novel aku yang bertajuk Dengan Sepenuh Hati lepastu bukak page yang aku tanda semalam. Aku dah baca novel yang sama lebih 3 kali. Al maklong lah, takda novel lain dah untuk aku sentuh. Novel me me me me me ape tah? Merintih? Jap jap, Me? Me apaaaaaaaaaaa?!

Oh ha, MERAIH CINTA. Hish, penat aku kena cari older post pasal novel tu. Meraih cinta, bosan baca. Tak best sangat. Dengan sepenuh hati best ^^ Tapi sedih kena baca berjuta kali. Hish, nak nangis aku dibuatnya.

Sekarang ni aku home alone dengan Abang aku yang sedang sedap berdengkur atas katil. Kami bangun lambat jadi kami kena tinggal. Yang lain semua pergi Giant. Sedihnya, air mata 10 baldi masih belum boleh menggambarkan rasa sedih aku ni. Aku harap mereka beli lah apa apa untuk aku HIHIHI. Camera DSLR ke? Hehe, mimpi lah kau.

Ok, bye. Bosan update blog. Bosan baca bku. Bosan bosan bosan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



PAST
PRESENT