Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Budak sekolah bebas kecuali saya? -___-
Friday, February 11, 2011 @ 11:52 PM


Haha, title di atas langsung takda kena mengena. Oh, ada lah skit. Sikit je.

Esok hari Sabtu, bukan? Eh bukan ke? Ye lah -.- Sabtu sabtu sabtu!!!!! Saya dah cuti empat hari!!!! Khamis dan Jumaat haritu saya tak sekolah lah!!!! Dah macam rempit tanda seru banyakbanyak. Okay, al maklung lah cuti empat hari amat membosangggkan. Takda kawan. Ramai lah sangat kawankawan call tanya asal tak datang, boring aku tak datang lah kan. Terutama Wawa. Padahal, aku bukannya buat apa pun kalau aku datang. Cari gaduh ada lerrr. Haha,

Jadi, disebabkan mood bosang datang, aku jemput lah kawan aku Nuha Shahz dan Wawa datang kemari ke halaman rumah aku yang macam syurga ni, besok. " Rumahku Syurgaku " LOL. Tapi malangnya, wawa je yang boleh datang :/ Nak marah lah ni.

Nuha ni memang gedik. Parents kaya sangat kena pergi Jakarta pulak. Kang minggu depan pergi Australia. Heh, peti ais dah penuh dengan magnet dari negara negara asing. Ya Allah, kalau kaya 10 peti ais pun boleh penuh dengan magnetmagnet negara lain, -.- Jadi, tak boleh hadir sebab takda transport lah. Nak harapkan wawa ambil, eh bukan, nak harapkan ayah wawa ambil, kesian pulak. Susahsusah ajee. Haha,

Shahz ni haa aku rasa macam nak tembak pun ada :/
Budak bebas memang gini. Aku call ;

Shahz; Hello?
Me; Hello, Shahz, Ni Fiqa.
Shahz; Oh, Fiqa, why?
Me; Esok kan, Wawa nak datang rumah aku. Kau datang lah sekali.
Shahz; Aku dah janji nak tidur rumah Amelyn. Sorry lah weh, Minggu depan oso cuti kan? Aku tidur rumah kau minggu depan okay?
Me; Ha, Okay!
Shahz; Kay bye.
Me; Bye.

Ya Allah, tiaptiap minggu kau pergi tidur rumah kawan -.- Asal ada cuti je kau tidur kan. Ee, bestnya jadi kau. Kalau Nuha ada transport, mesti boleh datang. Kalau kau tak tidur sana, mesti boleh datang. Ni ha, budak zaman sekarang dah bebas. *Aku pun budak zaman sekarang sbenarnya haha. Tapi kenapa lah kan aku tak dibebaskan seperti mereka? Menyayat hati sungguh TT

Baiklah, aku dah penat nak tadah air mata 100 baldi. Jadi, tata.



PAST
PRESENT