Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Cerita sakit hati. Cerita jealous.
Tuesday, February 15, 2011 @ 11:33 PM


Memang, memang tajuk tu serupa nak marah orang. Sekarang ni aku tengah bengang dengan kakak sedara aku, diberi nama Fatin Bazilah. Aku panggil Kak Fatin. Ini cerita lama jadi aku nak cerita jugak sebab aku tak puas hati. GERAM LAH DENGAN DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Sebab dia pergi Private Showcase haritu. Dapat jumpa beast -___- Okay, tu je sebenarnya. Lepastu aku tengok dekat channel Astro Hitz tadi, dia tunjuk lah private showcase tu. Ya Allah, Yoseob comel gila. Tak boleh bayang kakak sedara aku sendiri pergi. Mulut aku macam ni :O Tapi AJ pulak takda. Nak je aku bunuh AJ ni. Geramnya, nak pergi jugak. Daripada mereka yang berebut tengok JB, Beast lagi best laaaaaaaaa. Dongwoon handsome. Yang lainlain tu dah tak handsome :P Tak kisah lah AJ ada tak, tapi dia handsome tu je. Yoseob comel. Hihi, dah jatuh hati kat Yoseob.

Tapi saya still tak curang kat Taeyang ^^ Oh, Nichkhun, terpaksa curang dengan kau demi Taeyang. Takpa lah, normally lelaki kawin 4. Biar aku mencatat sejarah, aku kawin, jap.. Nak kira, AJ, Yoseob, Nichkhun, Taeyang, GD pun bolehh.. Lagi? Dah tu je. Biar aku kawin 5. Cool.

Agakagak ada lagi tak buat private showcase macam ini? Dah.. Kalau ada pun mimpi je lah dapat pergi. Tengok tv, tengok youtube boleh repeatrepeat. Kbye. Mood jeles xD XD XD Saja gurau, tak jeles pun DAH BYE.



PAST
PRESENT