Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! A day of fighting?
Monday, February 28, 2011 @ 6:14 PM


Assalamualaikum.


Ceh, tetiba suka pulak tulisan trebuchet. Kayh takda kena mengena. Fine.


Well, today is 28 February. Like I told you yesterday izzit? That today is Wawa's birthday. Kay, happy birthday. Kali ke 9 dah weh aku wish. No thanks? K, fine. Zz.


Dan harini jugak hari yang paling ramai lah kot orang bergaduh. Okay tak ramai. 6 orang.


Aqil vs. Fikry. Adam vs. Mustaqim. Rafiq vs. Yee? Okay, aku tak faham dorang ni. Sorang gaduh kat kantin, sorang gaduh kat tandas, sorang gaduh kat KELAS AKU. Gangster lah tu? Okay, jadi gangster tak seronok. FYI lah ye.


Pemenang HAHAHAHAHAHAHAHA, Aqil Mustaqim dan Yee vs Rafiq takda pemenang. Mereka lah yang gaduh kat kelas aku. Ter gedik gedik gaduh. Nak patah kepala Yee aku tengok. Nasib baik bukan mata aku yang tercabut~ HAHA.


Kawankawan, aku ada kembar. Nama dia Afiq. Dia kelas aku. HAHAHAHAHAHAHA, Joke.


Nama dia memang Afiq. Ramai pulak tu cakap muka kami sama? Walaupun aku tengok muka aku dengan dia macam langit dan bumi. Tak sama langsung. Haish, pelikpelik je. Semua kata dia kembar aku? Nama dah elok sama. Muka lagi. Okay, nama bapak tak sama HAHA.


Oh, im the assistant of the monitor and his the monitor. So twins! Haha, tapi kami tak rapat. F Y IIIII.


Today is the best day of my life. But you dont need to knw :D HEHEHEHEHEHEHEHE. Okay bye =.=



PAST
PRESENT