Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Free.
Tuesday, February 1, 2011 @ 12:24 PM


Hi hello selamat pagi & Assalamualaikum.

Wajib jawab.

Seperti yang anda semua tahu, ehem. Saya cuti! Dan langsung tak bangga ^^ Hehe. Rindu kawankawan :')

Well, Nuha dengan Wawa cakap nak datang. Tapi mereka seperti dah beralih arah dari Malaysia ke india. Dan mungkin dah jadi sebahagian dari keling keling yang disana. Aku tak faham betul leeeerrrrrrr. Weh, korang nak datang ke tidak ni? Aku dari tahun 1999 menunggu korang hadir. Hish, tak sampai sampai pun. Sekarang dah 2011! Nasib baik tak tumbuh janggut lagi.

Kalau nak datang, call tau. Haish, aku free lagi 2 hari je ni. Hari ni Selasa eh? Oh, maknanya harini je lah aku free. Lorh. Tak boleh datang lah tu maknanya. Nampak gayanya, aku kena jadi keling jugak lah. Hish, taknak lah. Tengok. KELING. Ops, kalau ada keling baca blog aku jangan lah terasa ^^ Kau kan popular, bangga lah!

Rabu dan Khamis dan Jumaat dan tu je, aku tak tau lah rancangan nak ke mana sebenarnya. Tapi dengar dengar Terengganu lah yang palik banyak disebut. Pergi terengganu kot? Ada kenduri. Lepastu, pergi Paris. Ha, lagi menipu. Entah, semua nya ada dekat atas tangan mak aku. Tapi mak aku tak pegang pun lah negeri negeri tu. KEPUTUSAN je yang mak aku pegang. Haish,

Sabtu, aku dan ibu akan pergi ke sekolah seperti mana yang aku beritahu kamu kamu kamu dan kamu sekelian, dr. fadzilah kamsah akan hadir dekat sekolah ku syurga ku tuu. Tapi kan, aku tak tau lah aku boleh tengok ke tidak. Kengkawan aku ckap, untuk ibubapa 'jeeeeeee'? Lorh. Baik takyah -.-

Dan masalah lagi satu, nak pakai baju apa ye?

Dan, nak bawak apa ye?

Okay tu je lah.

Oh, lagi satu.

Dan, bye.



PAST
PRESENT