Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Friendship forever ke ni?
Saturday, February 12, 2011 @ 12:16 AM


Aku nak cerita kisah STYLEE. Ceh xD Awooo, jap. Apahal aku ni, Okay stylee. Macam yang aku cakap pada entry sebelumnya, Miera Stylee, telah pun sombong dengan kami, kan? Kami memang terasa gila lah. Meh sni aku nak cerita benda sebenar waktu koko haritu,

Masa hantar wawa dekat tempat ayah dia amik dia tu, Kami nampak lah Miera dengan kawan dia sorang, kami tak kenal pun. Heh, tibatiba kami nampak boyfriend miera dekat kedai depan sekolah. Mula lah kami nak mengusik. Miera yang ada tak sampai 1km dari kami ni tengah sibuk berborak dengan kawan dia, tanpa mempedulikan kami yang ada dekat dengan dia. Tak pernah weh macam ni, kalau nampak je terus kitorang jumpa lepastu " Weh, kau kat mana doh, aku cari mcm orang gila tak jumpa. Heh, penat je. " Selalu macam tu, sekarang *jeling. Ya, sekarang dia bagi jelingan tajam, Nak kata ayat kat atas tu lagi, tunggu 4 5 tahun lagi ah. (mungkin)

Kami tak bengang sangat masa tu, sebab mungkin *mana tahu lah kan* dia tak nampak kami ke? HA HA HA. Sebenarnya itu mustahil, LOL. Lantak lah, kami bertiga panggil dia, nak mengusik kata Alif (pakwa dia) ada kat situ. Kami pun mulalah menjerit.

Kami; Miera!
Miera; Ape?
Kami; Sini lah kejap.
Miera; *dongak dongak kepala. Tanda "Nak apa"
Kami; Lambai lambai tangan suruh ke sini*

Masa tu baru Miera datang. Kitorang pun usik lah,

Kami; Tu Alif! *gelak
Miera; Lah, ingat kan ada apa. *senyum. Lepastu, balik dengan kawan dia.

Dan kami pun berbisik lah.

"Sombong gila dia. Tak pernah kot macam ni " Dan blablabla. Sumpah terasa. Kalau tak, kalau kami usik usik nama alif depan dia, mesti dia gelak. Hm, sekarang takda dah. Sekarang kan "LAH, INGATKAN ADA APA.. Lepastu blah "


Itu ke kawan yang "STAY FOREVER, NEVER BREAK UP TILL THE END?" Itu ke? Itu ke STYLEE? Yang peraturannya cuma satu; Takkan berpisah. Bukan -.-

Aku Nuha Wawa, dah cadang nak keluarkan Miera dari Stylee. Dah bagitau dah pun. Wawa dengan Nuha, masa tu aku tak datang. Lepastu dia hantar kat FB;

" Weh korang, aku nak terkuar dari stylee ke? Aku just nak tahu, Kalau betul terkeluar, Aku nak tukar nama aku kat fb. Nanti 'orang' cakap ape plak. Tak masok STYLEE tetiba nak tulis nama kat FB. "

Bunyinya langsung tak sedih pung. Bunyi macam relax je. Kalau aku,

" Weh, kenapa korang out kan aku :( "

Blabla bla. Mesti panjang. Tapi dia macam tu je :) Nampak sangat dahh.. Memang nak keluar. Takpa weh, takpa. Pergi la dengan kawan kawan kau tuu. Yang selama ni kita bercakap "Nuha yang akan sombong lepas ni sebab dia fofular, ruparupanya kau. Pandai cakap orang, :) " *sorry Nuha.

Oh lagi satu, Syirah aku tak tahu sejak bila dia masuk stylee. Hm :/




PAST
PRESENT