Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! GLB vs Stylee pulak?
Saturday, February 5, 2011 @ 6:30 PM


Yes, Crow Zero dah hapus. LOL. sebenarnya ada lagi, But kebanyakan mereka out. Suka hati mereka lah kan. Ha, sekarang ramai cakap Stylee nak fight dengan GLB pulak. Sumpah takda niat centu. Cuma ramai yang sokong style and mengutuk GLB. Tapi kenapa? Aku pun tak tahu. Yes, aku memang bangga ramai sokong kumpulan aku, tapi aku kesian dekat GLB sebab ramai mengutuk mereka. Dan aku bukan salah satu dari mereka. Dan aku langsung takda niat hendak gaduh.

So, aku nak cakap awal awal. Stylee dengan GLB tak gaduh, dan takkan pernah terjadi Insya'Allah. Setakat ni Stylee dengan GLB okay je. Semua semua tu takyah lah ckap GLB gedik bajet poyo bohsi*. Dan sebagainya. Tapi stylee tak cakap k! Kami tak sejahat tu.

Amanda buat kat facebook dia STYLEE vs GLB. Ramai comment stylee menang. Yes, bangga. Kembang kuncup hidung aku. LOL.

Syafiqah, leader GLB cakap dia nak hapuskan GLB sebab ramai kutuk dorang. Kalau aku, aku taknak. Pedulikan lah dorang. Yang penting kawan kawan :) Kan? Lepastu salah satu gang dorang cakap nak buat gang baru then nak amik orang yang gangster and cantik? Patut ke macam tu? Rasanya tak. LAGI SEKALI, Yang penting ikhlas :)

Kumpulan stylee takda Leader. Sebab taknak. Kalau buat nanti ada je yang sakit hati, jeles ke apa kan? So kami nak semua fair taknak leader. Kumpulan stylee takda rules LANGSUNG. Satu je, takleh pisah sampai bilabila. Kumpulan kitorang cool lek. Mana ada rules rules leader leader maca yang lain. Yang penting persahabatan. Kan? Ya Allah poyonya aku hihi <3

Takpa lah GLB. Korang jangan risau, kitorang taknak fight pun :) Dah ckup rasanya setakat ni.



PAST
PRESENT