Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Homework?
Monday, February 7, 2011 @ 4:37 PM


Sekolah dah pun bermula. Setelah seminggu bercuti ke Tengganu. Masalah dunia betul tak reti eja Terengganu. Maaf lah kepada mereka yang berasal dari tengganu tu. Aku kan suka shotfom shotfom ni  Dah, aku nak cerita pasal, homework. Benda paling aku adore sekali atau suka bak kata orang melayu. Tadi kena marah ^^

Tapi bukan aku sorang.


Ramai weh. homework math, paling banyak. Tapi sebenarnya tk banyak sangat. Standard ah cuti seminggu buat 12 page kan. Tapi tu lah, aku dan mereka mereka yang tak siap tu pun bongok sangat tak siapkan kerja. Tahniah pada yang siap Haha. Kejelesan dah kelihatan ^^ Bak bku kau, jom tukar.

Semua kerja yang aku dah siapkan , cikgu tak soal langsung. Tapi kerja yang aku tak siap, cikgu pergi soal. Macam mana lah kan? Susah kalau harihari cenggini. Esok dah kena hantar kerja math, Jumaat kena hantar Sc. Cuti seminggu taknak buat, cuti half-day baru nak buat. Apa nak jadi ni weh? -__________-

Kerja sekolah makin bertimbun. Sedikit sedikit lama lama jadi bukit. Ekk? Kalau duit takpa jugak, inikan homework. Sedikitsedikit bukit lama lama jadi sedikit boleh terima. Haish -.-

Jadi, sesiapa yang berhati mulia suci bersih macam dinding warna putih kat rumah aku ni, dengan penuh hati terbuka seluas gua yang takda pintu tu, anda dipersilakan dengan segala hormatnya. Sila buat kerja sekolah aku. Aku bayar 10 sen weh. Janjiiii.

Harharhar, kerja science paling ah takkan siap. LOL, aku malas lah nak buat benda belit belit guna kotak kasut lah apa lah. Reben dawai segala macam benda hanya nak penuhkan markah bku peka. Alah, dapat duit rm50 takpe jugak. Rela berusaha tak sampai sejam dah siap. Haih, malas. Kalau math takpe aku siapkan. Da serik kena marah dengan ckgu yang sama. Setiap hari muncul kena marah. Tension. Haha, nasib baik ramai tak siap. Tak silap aku 4 5 orang je kot siap. Dalam 40 orang tu -__- Teruk weh kelas aku tahun ni. Takpe, PKSR 1 nanti aku dapat bagus punya rizalt, aku tukar masuk kelas pandai Insya'Allah. Jangan aku masuk kelas lagi bodoh sudah -____-

Kalau lah semua sekolah memang tak pernah ada homework? Besar nanti aku nak bina sekolah cenggitu ah! xD Confirm semua anak anak beriya iya nak sekolah situ. PUJUK RAYU xD Kalau aku ada sekolah centu kat London pun aku sanggup pujuk ayah aku nak pergi semata mata taknak homework. Sampai ayah aku lempang aku pun takpa xD



PAST
PRESENT