Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Ive got nothing to say.But, theres something wrong somewhere with Style. Hm,
Saturday, February 26, 2011 @ 2:09 PM


Hi Assalamualaikum.

Dah lama tak update. entah kenapa macam bosan skit. Takda apa nak update, takda benda menarik. Sejak chatbox aku jadi invisible macam perempuan fantastic four tu. Heh.

Before that, happy birthday to my beloved friend, Awatif Ab Rahman. Sebenarnya birthday dia Isnin nanti. Lusa, tapi takpa lah. Awal. Mana tahu tak sempat ke nak wish. *still thinking, apa alasan aku tak dapat on? belajar?* Sokay then,

Happy Birthday, Wawa
Kau bestfriend forever aku kan. Tapi selalu cakap I hate you. Itu sebenarnya lawak jenaka kami. Well, kami romantik cara begitu lalala. Wawa, aku sayang kau lah, gila. Banyak gila memories kita kan :') Kau dah tua. Meh, aku panggil kau nenek muda. ok? Kita selalu pegang tangan macam les dekat sekolah. Tapi selalu jugak amik tangan sepak muka kau, kau sepak muka aku. Jelingjeling pun ada. Tapi GURAU kan? Kadangkadang aku geram jugak, btw. HAHAHAHA, kau ah banyak mengumpat sangat. aku suka kau :')

Weh nenek muda. Happy Birthday lagi sekali okayyyyy. Ni gambar cun melecun hak tuihh muntah ni jap,


Ni kita kan :D


Nenek hot?


camera pinjam ah tu. Haha, menyampah XD



KAU.

Dah lah tu agaknya.  Ok, happy birthday once again.

Topic style kali ke 334567890

Ok, sekarang ni style makin lama macam dah nak hapus je. Aku pun taktau. Setelah 8 bulan 3 minggu dan 6 hari berkawan, tibatiba nak hancur? *still doesnt understand* Aku tak faham. Sorang demi sorang buat pasal. Entah lah, aku tak faham. Dulu miera. Sekarang? Nuha.

Well, jujur disini. Aku shahz wawa syirah memang agak geram dengan nuha. *trouble of friends* Kitorang terasa sebab bila kitorang macam keluar jalanjalan. Means pergi manamana sama sama mesti nuha macam "Weh, kan best ada cz." Macam mana? Maknanya tak seronok lah ada kami? Ok, mungkin tu bukan maksud dia. CZ tu lelaki. Faham tak? Orang kata sekarang style ni, bohs**. Kami tak terima. Kami langsung tak layan lelaki tu kecuali NUHA. Takpe, Nuha lebih selesa dengan mereka kan. 

Lagi, waktu rehat. Kelas Shahz atas kelas aku. Kelas Wawa sebelah kelas aku dan kelas Syirah sebelah kelas Shahz. Jadi masa waktu rehat dah bermula, aku pergi lah  cari wawa. Bila dah jumpa, kami naik atas cari Shahz dan Syirah. Kami pergi samasama. Kami tengok kelas Nuha, takda orang. Turun ke kantin, Nuha dengan cz? Amacam? Seronok tak kawan tak tunggu kawan. Kawan tunggu lelaki.

Aku bukan nak kata Nuha gatal. Langsung tidak. Tapi fkir, kami kawan kau jugak nuha. Bukan cz je.

Semalam, kak farah karmila dengan kawankawan dia datang. Ex budak darjah 6 tahun lepas. Aku jumpa kak fk lepastu jerit. Ok, kak fk jiran aku sebenarnya. Lepastu dia nak amik gambar kami berlima (style). Aku pun okay je lah. Bila kak fk tnya kitorang "Ni ke style?" Nuha jawab "Tak lah, Style Kosong".

Faham? Maksud style kosong dalam english style zero. Dan maksudnya pula, Style tu kumpulan kami bergabung dengan Crow zero. Jadi stylee zero. Ok, aku tak puas hati langsung bila nuha macam lebihkan cz . Benda yang aku fkir tu sama dengan apa yang wawa shahz dan syirah fkir. Kami mempunyai fikiran yang sama. 

Banyak lagi benda yang sanggup Nuha buat demi cz. Semua kitorang tak puas hati. Tapi muka kami semua, senyum. Malu nak berhadapan dengan masalah waktu nak happy.

Aku tak kisah weh Nuha nak rapat dengan Cz. Tak kisah! Biar dia dapat ramai kawan. So what? Aku dengki? Ok, tak langsung.  Tapi kawan aku, orang panggil bohsi*. Sampai aku pun kena? KAMI PUN KENA? Itu dah melampau. Aku tak boleh terima orang panggil kawan kawan aku, dengan aku bohsi*. Ingat seronok? Sampai budak kelas aku perangai macam dbvjksdkgb. Masa kat perhimpunan. Adzrul cakap "Cikgu, ni ha budak gro." Weh, panas bhai. Aku blah pergi belakang. Dengan hafizzah.

Sokay, aku sabar. Aku cakap dekat Aqil. Aku shahz wawa syirah taknak rapat dengan dorang dah. Sorang demi sorang aku akan delete dari fb. Lama lama, aku nak buat tak kenal dorang. Maybe, akan bersembang skit. But, tak macam sekarang.

Budak moral macam aaron dengan yee pun better kau tahu? Takpa lah, Nuha, if kau nak sangat dekat cz kau tu. Pergi lah. No one care. Kbye -.-



PAST
PRESENT