Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Mac? March? 3? O.M.G.
Sunday, February 27, 2011 @ 1:46 PM


Assalamualaikum. Hi. 


A bit stress. Bukan a bit. Tapi tak terkira. Er, poyo much. Well, I have told you tht i oredi knw my results for Ujian Dianostic last months. And very dissapointed with that. Malu rasanya nak habaq kat sini. So, biar lah rahsia. *for a moment* until my heart feel open to tell you here. Mulut kau mesti macam ni :O Or D: Kalau macam ni :) Aku bunuh. K, haha.


So because of my dissapointed of my result last months. Aku belajar bersungguhsungguh dengan kakak aku. Tak, sebenarnya takda lah sungguh sungguh seperti yang korang sangka. Saja nak mereka cerita. But i will try. Aku taktahu mana pergi semangat belajar untuk UPSR. Semangat!


Ada orang tu cakap, kalau betulbetul nak berjaya kena belajar betulbetul. Everybody told me tht. And, nervous will always be with us. Jadi bila kita takut, mesti kita macam gila kena belajar. Kan? Let it be with you. Then, just imagine UPSR is tomorrow. Kalau fkir UPSR 7 bulan lagi. Kau takkan bersemangat. Kau cuma akan relax dan cakap "ALAH, UPSR LAMBAT LAGI" Izzit?


Aku tengah cuba try test untuk bayangkan UPSR tu esok. Atau lagi berapa jam? What ever it is, kita kena ingat. Jangan nak bayangkan je. Kita akan tetap dapat situasi macam tu. Tak gitu?


Well, aku cuba nak nasihat orang dekat blog sendiri tapi diri sendiri taknak dengar nasihat sendiri *weird people will always be liddis*. Aku akan cuba try dan test lagi untuk ingat nasihat aku sendiri ni. Zz,


Okay, nampak gayanya hati aku macam dah terbukak seluas pagar rumah banglo untuk memberitahu result aku. Okay, catch a breath before reading this. Aku boleh nangis malu.


*Dapat nombor 7. Keputusan 5B. Jangan terkejut sebab nombor macam up from 10. Kononnya top 10. Fikir lah, aku kelas mana. Kalau aku kelas IDOA, Jangan kata num 7. Entahentah num 70. Ke second last. Okay, maybe i shouldnt say tht. Jadi betul kang, I kill myself.


March, bulan yang paling penting sekali. Ujian Topikal Satu. Bulan paling stress buat aku. SUMPAH, *is holding the time table of the exam* Kalau score bagus, tukar kelas pandai. Kalau score teruk, tukar kelas lebih teruk. Darn you exam.


Aku sebenarnya lebih suka masuk kelas bodoh. Takda lah tension macam mereka yang masuk kelas pandai tu. Ajaran yang cikgu bagi, sama jugak, kan? Takda apa yang beza. Otak je. Aku taknak tukar kelas, sumpah taknak! Aku dah had fun dapat kawan dari kelas 6 F ni. Frangipani is the full name. Semua sporting, baik.


Aku taktau kenapa aku jadi gila bila teringat yang aku akan tukar kelas after ujian topikal 1 ni.


Aku harap kalau tukar kelas, someone dari stylee sama dengan aku. Ya Allah, baru lah bersemangat sikit aku. Entah. Aku rasa macam nak nak pengsan bila ingat sekolah dan exam. Aku boleh jadi lek bila ingat kawan.


Memang, pergi sekolah nak belajar bukan main dengan kawan. Tapi ah! Aku nak out bye -.-



PAST
PRESENT