Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Melepaskan kerinduan HAHA.
Monday, February 7, 2011 @ 3:30 PM


Haha, aku rindu Danish Hakim lah dey. Dah 4 hari tak jumpa. Nak gila aku dibuatnya.

Tadi kat sekolah, gila gila aku cakap kat Wawa aku rindu dia. bila balik je..

Ibu tanya " Danish dah balik dah dari taska " Nak nangis aku dibuatnyaa. Aku pun " Alaaaaaaaaaa !!! "
Then mak aku tanya nak jumpa dia ke, memang nak lah kan aku jawab. Mak aku cakap esok tak boleh ke. Haih, memang tak ah. Then kami pun pergi lah rumah dia. Kami pergi flat ni, naik tingkat 4. tingkat atas sekali. Penat weh, tapi disebabkan semangat nak jumpa dia tu, penat pun dah lupa. Tapi bila dah sampai atas sekali kan, kena turun balik sebab salah tempat haha.

Jadi kami turun balik. Naik flat lain pulak. Oh, nasib baik betul. -.- Kau tau, dari tingkat bawah aku dengan mak aku dah boleh dengar suara dia jerit. Jadi memang dah tentu lah tak salah flat dah. HAHA, bila dengar suara dia, lagi laju aku jalan. Atau, lari?

Bila dah sampai, bukak pagar je. Heh, terus cium peluk peluk. Tak malu, dah lah anak orang :P Ya Allah. rindu gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Melepaskan rindu tu, memang haish. Rasa happy gila. Peluk dia cium dia. Suruh dia cium aku. Dia cium tu memang lah. bunyi dia cium tu tak boleh belah. Then bila suruh dia salam. Boleh pulak salam lepastu tanya "Apa khabar?" Haha, comel :)

Esok jumpa lagiiiiii. Tadi kejap je jumpa. Esok jumpa sejam je. Maklumlah mak dia cuti. Takpa, Sabtu ni memang habis merah muka dia kena cium dengan aku. Sabtu nanti dia datang rumah aku. Pagi sampai maghrib. TAK SABAR! :D



PAST
PRESENT