Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Menyesal buat kali ke 18.
Saturday, February 19, 2011 @ 1:09 PM


Assalamualaikum.

Hi, harini merupakan hari aku pernah menyesal seumur hidup buat kali ke 18. 18?!?! Dah, itu sebenarnya nombor rekaan. Takda maknanya 18. Saja over.

Memang aku biasanya menyesal bila tidak hadir ke sekolah. Ada sebab kukuh gila tahu? Sebab, projek science aku tak siap. Cikgu pulak suruh hantar harini, mana taknya? Aku boleh mati terkangkang bila cikgu tanya. Malangnya bila aku chat dengan Miera.

"Harini ada mesyuarat PIBG, So tak belajar lah. Confirm!" Nuha pulak "Esok aku tau takkan belajar weh, SUMPAH" Aqil pulak "Datang je la, esok tak belajar" Nuha dengan Aqil, Yang confirm tak belajar. Bila Miera bagitau, terus mulut aku ternganga nak nangis :O Menyesalllllllllllllllll.

Pernah ke aku menyesal kerana lain?

Mula lah aku nak menitiskan air mata. Aku tengah cuba call Nuha, tiada siapa yang nak jawab. Dah jelas, dia masih di sekolah. Macam mana ni? Hish, masalah. Kenapa lah aku ni pemalas sangat? Ya Allah!

DAH AH, BYE. MOOD SAKIT HATI.



PAST
PRESENT