Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Sakit jantung atau terkejut beruk? Atau terkejut beruk sampai sakit jantung -___-
Monday, February 7, 2011 @ 2:29 PM


Heh. Tajuk aku tu memang kalau kau nak beli belah pun boleh. Dah. Ini cerita memang kasi saspen. oh, suspen lah. TYPO -__- dah dah. typo itu memang disengajakan sebenarnya. okay lah, sebenarnya aku nak melepaskan kesedihan? oh sama sekali tidak. ianya, kegeraman. lol. agak ah. boleh mati sakit jantung aku semalam.

well, aku masuk bilik aku. dimana bersebelahan dengan blik bday boy harini (7.2); abang aku. llalala, blik abang aku tu gelap gelita you knw yaw awwww aww yaw aww masalah dunia betul -.- aku saja lah masuk blik abang aku tu yang boleh buat cerita Khurafat! Over. Aku tengok abang aku tengah tidur. sebenarnya itu sekadar penipuan. hish. aku keluar balik. lama skit aku masuk balik. memang macam orang gila. tetiba aku tengok abang aku dah takda atas katil. aku ingat dia dah turun bawah. la la la. tetiba abang aku dari bawah meja terkejutkan aku dengan perkataan paling aku adore sekali "BOO!" eh salah. "BAA!" aku pun terbaring atas katil.

lepastu aku tak sedar air mata aku dah membasahi pipi you knw. veli gewdiks and mengada. boleh basuh tangan serta muka dengan kaki mandi sekali pun boleh dengan air mata aku ni. banyak gila. penuh 10 baldi. memang banyak gila lah aku nangis. abang aku bukak lampu. ada ke patut dia ingat aku buatbuat nangis? ya allah. serius, aku terkejut beruk serta sakit jantung pada waktu yang sama. tapi dah pergi hospital sejam so dah pulih seperti biasa.

Namy in the housee! haha, lawak ah tu? diam ah kau.

setakat sini aje lah nampak trend nya. oh salah ye? nampak gayanya maksud AKU. aik, kasar. maksud saya :D okay bye tata titi tutu goodbye. kita berjumpa di entry seterusnya. japgi aku buat. sekarang pkul 2:29 PM. ha 2:30 aku buat. bye.



PAST
PRESENT