Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Saya anak kesayangan cikgu HAHAHAHAHAHAHAHAHA -.-
Monday, February 21, 2011 @ 2:33 PM


Balik sekolah cerita pasal sekolah. Yelah, takkan nak cerita pasal kat zoo kot. Tu pun dah lebih kurang kelas dengan zoo. Cuma manusia dengan binatang je berbeza, bising dah sama. Adik beradik, katanya. Haha,

Baiklah. Aku suka topik ni. Kesian Kamel. ^.^V Aku nak gelakkan kau lah Kamel, malu. Hehehe, takpe takpe, aku baik. Dun worry go heaven ^^

Okay, waktu sains. Kegemaran I. Jap, tak habis cakap lagi. I mean, I punya kawan. Harap nak suka sains? Akhir tahun ni pun belum tntu lagi. Ishishish. Begini ceritanya.. Projek yang cikgu suruh hantar sejak errrr? Sejak sebelum cuti seminggu haritu lagi! Alah, cuti tahun baru cina, aku belum siapkan. Malah, tak sentuh dan tak pernah nak ingat langsung. Walaupun hampir setiap hari aku kena tengok wajah cikgu yang sama je suruh siapkan hw lembutlembut. Tu nasib baik lembut, kalau ganas tu.. Hish, aku tak tau nak cakap apa. Mati terkangkang kat situ.

Katanya Jumaat haritu cikgu bagi last chance untuk hantar. Aku pulak muka kesian macam orang nak mati bukan main pergi bilik guru, dengan semangatnya "Cikgu, boleh lah cikgu esok saya hantar. Saya tak print, takda kertas lagipun nak buat dalam kelas. Boleh lah cikgu, esokkkk" Cikgu pun dh kesian kan.... Cikgu bagi je la. Sebab Sabtu tu patutnya sekolah.

Keesokan harinya -kjgbdg- tingtong. Hehehehe, aku tak pergi sekolah. Malas rasanya. Nuha je kot yang datang. Wawa cakap dia tak datang. Kot? Lepastu lantak lah kan buat apa dengar cerita hari Sabtu.

Tadi pulak, hehe. Cikgu tanya pasal kerja tu. Aku tersengih macam kerang wangi kat depan kelas tu. Cikgu pun "Bila nak hantar?" Lembut bukan main, sayang cikgu. Aku terdiam. Malu dengar perkataan gedik yang disebut oleh lelaki kelas aku kat belakang. Rasa macam nak sepak sorangsorang. Boleh pula kata aku gedik?? Aiseymannn, maluu.

Lama skit, "Esok" baru aku balas. Cikgu pun "Esok pun esok lah. Jangan tak datang esok sudah" Lepastu, aku duduk. I loike. Kamel pulak "Tak kena marah ke?" Aku dengan bangganya "Tak!" Dia pun "Uish, apsal pulak? Aku kena marah doh haritu! Eyyyy" Haha, kesian kau. Aku balas lah "Aku kan anak murid kesayangan cikgu" LOL.

Lepastu, cikgu suruh keluarkan buku nota sains. Yang panjang warna milo tu. Warna kulit kau, coklat pekat. Aku pulak tak bawak. Ni budak masalah. Salah, penolong masalah. Kamel bising kat belakang "Hish, penolong apa ni? Tak siap projek, bku tak bawak. Ishishish" -.- Ihateyousomuch, Kamel. Ramai jugak tak bawak dan tak siap. Lepastu cikgu suruh yang tak bawak dan tak siap tu duduk bersila depan kelas. LOL, kamel ejek "Anak murid kesayangan cikgu pergi duduk depan"  Weh, LMN? (lempang muka nak?) Aku pergi depan.

Lepastu, bersila lah kat depan. Cikgu soal.

Cikgu; Bawak tak bku latihan?
Aku; Bawak.
Cikgu; Bku nota siap tak?
Aku; Tak.
Cikgu; Kenapa tak siap?
Aku; *Diam*
Cikgu; Esok saya nak. Dah, pergi duduk.
Aku; Yay, thankyou.

Aku, Aimi, Asyraf je boleh duduk. Yang lain kat depan. Masa nak duduk tu,

Kamel; Apsal kau duduk? Anak murid kesayangan cikgu pergi duduk depan.
Aku; Cikgu suruh duduk, okay.
Kamel; Aduhhhh -.-
Aku; Kan aku dah cakap, cikgu sayang aku.
Kamel; Eleh, sayang konon.

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE, I am shooo bangga ya knw. Rasa macam terbang macam g enam macam g enam. Iloveyou, cikgu. HAHAHA, Esok kena hantar semua kerja. Hm, kena siapkan ni. Kang daripada anak murid kesayangan jadi anak murid kebencian terus. Heh, kbye ^.^V



PAST
PRESENT