Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Selamat hari jadi.
Monday, February 7, 2011 @ 3:13 PM


Happy birthday happy birthday happy birthday. To;


Ni kali ke 3 kot orang dah post pasal bday hang. Memang lah kan, haritu hang dah buat orang terkejut beruk sampai sakit jantung. Tapi org baik sangat -__- Padahal hang tak suruh pun. Pasai pi la.

Nah ha, pi beli hadiah sendiri okay.

Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy birthday to Abg Mir
Happy birthday to you ♥

Balik sekolah satgi kena baling tepung telur dengan kawankawan lah tu kan? Padan muka. *kalau tak kena baling, aku tarik balik lah perkataan tuu ha.

Orang pertama wish bday hang pastinya ayah, second orang, third, kak wani, fourth kak aina. dah malas nak list kan. ramai sangat wish. Lah, ramai ke? Zz.

Okay lah, happy birthday abg mir.

Second, Happy Birthday to my cikgu sc, Sir Zaidi. Happy Birthday, sir :)



PAST
PRESENT