Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Stylee.
Saturday, February 19, 2011 @ 1:30 PM


Hi,

Mood aku baik gila harini. Haha, padahal entry bawah ni mood sakit hati. Post dalam satu masa, perasaan bergabung. Apapun, penyesalan aku masih belum hilang. Walaupun dalam masa seminggu.

Baiklah, aku nak cerita pasal stylee.

First, thankyou Amelyn sebab sokong stylee lah katakan. Aku baca blog dia, dia gila sokong kitorang. Aku tabik dekat kau, kau jujur kau cakap kitorang tak gangster. KAU DENGAR TU?!?! Kitorang tak gangster. Semua yang selalu tanya aku, kenapa semua asyik nak gaduh dengan AKU. Aku pun tak tahu, soalan macam tu, siapa boleh jawab? Tanya sendiri dekat orang yang nak gaduh dengan AKU tu la. Abang dengan Kakak aku, dah kena soal dah dengan dorang. Gangster sangat ke aku ni? GANGSTER sangat ke bila orang yang ajak aku gaduh. Bila aku ajak, lain cerita lah.

Sekarang ni, thanks lah Amelyn. Kau baik gila dengan kitorang.

Aku pelik, kenapa ramai sangat nak masuk stylee ni, padahal dorang still boleh buat gang sendiri. Bina gang sendiri. Kenapa nak jugak masuk stylee? Ramai cakap stylee gangster. tapi,

Hafiza, Farradina, Marsha, Arisha (dulu), Siapa lagi? Entah lah.

Padahal, dorang mesti ada BFF sendiri kan? Lalala.



PAST
PRESENT