Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! ??????????????????????????????????????????????????? suspen der.
Monday, February 7, 2011 @ 2:54 PM


Tik tok tik tok tik tok tik tok. kira sekarang, 60 saat. lagi seminit nak pkul 2;30 seperti yang dijanjikan dalam entry sebelums nii. ohh, dah pkul 2:30! aku nak cerita pasal apa? oh, sekolah tadi.

memang agak menyakitkan hati sikit entry ni. jadi aku memang dengan penuh kesabaran aku nak melepaskan geram aku yang tersirat dari tadi dalam hati bentuk petak campur bulat campur tiga segi jadi love. hish, poyo. dan sebab apa lagi kalau bukan pasal pemuda tu. ya allah, bukan pemuda, tapi penyakitkan hati -___- boleh pula macam tu ye. nama beliau. gila bin taik kau -___- sakitnya hati ini. plaster ada tak?

cerita dia macam ni......... 1 2 3. 4 minit dah berlalu.

masa dekat kantin tadi aku biasalah, mesti dengan STAIL. dekat kaki 10 tolak 5. dekat kaki 5. bukan jari kaki nombor lima okay. jari kelingking versi kaki? oh bukan lah, gila. aku serius ni. kau jangan mainmain ohkay. aku makan dadih perisa errrrr, strawberry dengan apa tah warna kuning. aku beli dua, lagi satu tak habis. ni ha, moral buat mereka yang tamak. aku lah tu.

mulamula aku dengan nuha dengan wawa lepak situ, tak lama kemudian miera syirah datang. maksud aku miera dengan syirah. bukan Siti Amiera Syahirah okayy. haha, kami pun borak sakan lah kat situ. macam kaki lima tu nenek moyang kami punya. gelak tak ingat dunia. sebenarnya kami tak cakap apapun lah HAHA. gelakgelak skit sudah. takde lah poyo sampai tak igt dunia kan. kami masih ingat lagi kami kat dunia. dun worry be sad.

tibatiba, kumpulan merekamereka yang sangat menyakitkan hati tu lah kan datang mengejutkan kami. sebenarnya takdalah terkejut mana. saja over dalam blog. apa salahnya? :D

okay, dalam hati memang aku rasa macm nak lari awal awal. tapi itew lek lu en lol. aidil ah paling aku sakit hati kat situ okay masa tu. nak cakap aqil, dia bukan kacau, izzul? ilham? ikram? lainlain? mana ada dorang kacau. yang over sekali aidil ah.

mulamula dorang pegang nuha, cuit cuit macam tu jee. so takda lah sakit hati sngat. tapi masa kat kantin tadi ada lah aidil kacau aku skit. tapi masa tu boleh cool lagi. sebab wawa tarik aku. so tk kena lah kalau dia nak cuit macam mana pun. tapi, masa dekat kaki 10 tolak 5 tu memang segala perkataan keluar dari mulut aku lah kan.

korang sakit hati tak kalau seorang lelaki, atau jantan versi binatang punya. binatang betina pun baca blog aku apa? haha. okay, sambung, sakit hati tak kalau ada lelaki pegang korang punya *something wrong somewhere* para perempuan tahu maksudnya. ini bahagian di belakang. bukan depan. so anda tahu maksudnya sekarang. sakit hati ke tak kalau macam tu? bengang tak bengang? klau kau tak, memang kau orang beli seringgit je ah.

memang masa dia pegang aku punya tut tu, mana tak nya? memang keluar semua benda lah kan. kau nak apa? babi setan bodoh, semua aku sebut. gila, tak pernah aku sebut kat sekolah benda macam tu. dekat kawan perempuan, wawa pernah lah. lain mana pernah. nuha maybe. syirah maybe. aku tak ingat. kawan perempuan ah aku biasa sebut. tapi depan aku tak kenal, budak laki. mana ada aku biasa harihari sebut macam tu. kau ingat aku ni apa? ini nak kata festaim pun ada aku cakap kat dorang. memang sakit hati gila. muka aku lain gila. muka bengang, syirah pun tengok aku pelik. bila dorang datang cakap sorry, aku blah ah. dia pun ikut je aku gi mana sampai lah dia rasa dia taknak. haha. pergi hell nak tunggu aku maafkan.

ha, memang. aku memang susah maafkan orang. even dato dr haji mohd fadzilah kamsah tu dah pesan sebelum tidur maafkan orang. aku tak boleh, entah kenapa. aku tak macam nuha, senang maafkan orang. alangkah aku boleh jadi macam nuha, relaks sentiasa. aku nak jadi macam tu? insya'Allah akan. tapi bukan sekarang. lagi lagi aidil dengan gang dia still depan mata aku setiap hari. heh, -.- kalau ada spec yang boleh halang aku dari tengok muka aidil tu. ya allah, harga 1000 pun aku sanggup pujuk ayah aku sampai ayah aku muak tengok aku sampai dapat beli~

baiklah, terima kasih okay blog sebab banyak membantu haha. siapa lah kan nak dengar cerita aku? :)
cerita lepastu kena pjuk okay jugak. tapi kalau cerita kena marah? takyah cakap lah. menyesal cerita -___-
kbye,



PAST
PRESENT