Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Tak hadir buat kali kedua. Gila pemalas.
Tuesday, February 8, 2011 @ 5:32 PM


Hello,

Wawa Miera Syirah, sorry for not coming today. I have alot of homeworks and I didnt finished it yet. Even now. Thats the reason why im not coming. And this was my second time tak datang. Hari Sabtu tu abaikan. Bukan penting. Tak cakap sorry dekat Nuha sebab dia pun tak datang haha.

Agak ah, sebulan sekali tak datang. Izzit? Because Jan haritu tak datang cause demam. Sama macam apa yang terjadi dekat Nuha sekarang.  Tapi janji esok kitorang datang. Haha, esok PJ so tak sabar boleh lepak xD Hm, PJ 'mata pelajaran' kedua. Before rehat. Bagus lah. Ada ke PJ after rehat? :/ Suppose to be not. Sebab takkan PJ after makan? Cikgu gila lah tu kalau ada. Haha,

Macam mana pun aku tetap bosan duduk rumah sorangsorang.

Tadi takda internet. Tetiba connection terputus. Lagipun kalau online pukul 11 macam tu bukannya ada sesape on. Nuha online jugak kot rasanya but sekejap je. Semalam jumpa kat klinik. So borak situ. Takpa takpa, esok borak lagi. Haha,

Kes aku tak datang ni memang banyak ah. Since sekolah kat Penang dulu. Heh, aku ingat lagi cikgu cakap macam ni.

Cikgu: Sekarang cikgu nak totalkan semua murid dalam kelas 2 Earth ni, berapa kali semua tak datang. Blablabla dia sebut satu per satu nama. Sampai ada sorang budak ni, nama dia aku tak ingat haha, dia pernah tak datang sekali je dalam setahun. Hebat kan :) Oh, nama dia Rasyazwani. Then cikgu panggil nama Shafirah, cikgu cakap "Shafirah lah yang banyak kali tak datang. 38 kali" Tak silap aku 38, then aku pun melepaskan nafas lega. Sebab aku ingatkan aku yang paling banyak tak datang. Tibatiba..

"Afiqah, oh salah. Afiqah yang paling banyak tak datang. 40 lebih" aasdfghjkl O.O

Malu.

Masa last year pun gitu. Aku paling banyak tak datang. Im calling myself a sore loser -__- Kecikkecik selalu nangis pergi sekolah. Macam ada hantu pocong kat situ. Darjah tiga nangis sekali. Masuk darjah empat baru berubah. Pathetic isn't it? Haha. Darjah 5 aku digelar Biskut dengan sir  Zahari :) Perasaan bangga takda siapa yang tahu -___- Terima kasih, sir.

Masuk tahun enam, dah jadi penolong ni baru bertaubat skit taknak ponteng sangat. Haha, kalau tak sebulan pun aku boleh tak hadir. Haha, Ok bye :)






PAST
PRESENT