Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Terengganu, Here I come =)
Thursday, February 3, 2011 @ 2:37 AM


Hi tawan tawan! Saya tak rindu awak langsung lah =)

Ya Allah, kenapa gedik sangat tu. Dah dah, lari topic. Saya ingin memberitahu anda bahawa............

Weh lagi 3 jam aku nak pergi Terengganu. Sekarang pkul 2:30 pagi. Dan aku akan berangkat pada pukul.... 5.00 pagi? Tak tipu tak tipu! Kalau tipu tu, yong lah tipu. Ni semua yong yang bagitahu kayhhh~ Dun blame on me. LOL, pahal tetiba rempit sesat. Jom rempit! Jap, takda lesen. Guna ayat je lah.

Kayhh~ Memandangkan pergi Tengganu jaz cuz of nak tengok mereka yang jalan laju macam cheetah tu sambil pasang lagu SELAMAT PENGANTIN BARU... Aku sebenarnya pergi sana hanya kerana dapat makan free. LOL, itu lah tujuan saya. Takda niat lain. HAHAHA, JKJK. Plis dun mad kayhh pengantin baru ^^

So Ive read Miera's blog. Dia dah start update blog balik. Weh kau menipu cakap last entry konon. Huk Elaaaah D: Haha, nasib baik setiap masa aku tengok blog kau. Nuha ososososotong kayh~~ Tapi korang jarang update blog dan itu membuatkan aku rasa macam nak kerat 2 orang ni 18 bahagian -.- Oh, saya tidak sekejam itu kayh~ Dah dah. Aku malas nak merempitt.

Aku tengok blog Miera macam ada sikit yang sama dengan aku. Dat is called LOVE. HAHA, XD Love lah sangat kan.

Aku malas betul nak tidur. Bila tengok Kak Fatin Kak Nani Ibu Abg Mir Kak Wani semua tak tidur lagi. Apatah lagi aku? Yang tak pernah nak stop -.- Haha, habis tu yang korang tengok aku off tu? Bukan stop? Dah diam. Dia dah mula merepek.

Weh, aku malas seh nak mandi pagipagi dengan air sejuk mengalahkan air yang ada kat Antartika tu. Lagi sejukkk~ Okaylah, sama je suhu dia. LOL JKJK ♥

Wawa, kau sedar tak sekarang kita bila chat mesti macam rempit gila vaviii? xD



PAST
PRESENT