Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! ++
Thursday, February 17, 2011 @ 11:13 PM


Hi,

1001 cerita di dalam satu entry. malas hendak klik butang create new post jadi entry ini akan jadi lebih panjang. tapi bukan entry PALING panjang. agaknya, tak perlu lah korang semua nak scroll down untuk tengok panjang mana. nanti terus tak jadi baca, rugi.

Okay semalam ada koko. Aku pulak tak datang. Memang bengang gila tak dapat pergi. Nangis sorangsorang dalam rumah. Bagus betul. Boleh masuk dalam cerita Cahaya tu. Aku bab bab menangis aku pandai apa? Kau taktau kau diam hihihi. Okay lah, mari sambung. Aku tak datang.. Dorang pulak had fun kat sana. Bila tengok gambar kat fb Nuha, jeles aku weh. Nak nangis :(

Then dengar cerita, GLB cari aku. Nak fight. Pergh, peduli pulak aku. Jap, sekarang ni memang banyak cerita nak fight dengan Stylee ni, Sebenarnya GLB je lah. Aku memang suka menambah. Aku taktau sebenarnya apa masalah GLBGLB ni. Tapi kami semua bersepakat diorang jealous sebab gang dorang tak famous langsung. Cuma famous bab orang cakap dorang gedik ada lah. Baik takyah. Wat malu jerw.

Okay then, aku dengan hairannya hairan lah kan haha. Dalam facebook, dorang baik gila wehhh! Nak tgur pun, Hi lah Yo bro lah. Pergh, dah macam kawan rapat ya knw yaw aww awww. Tapi bila kat sekolah. Mula ah dorang nak bajet gangster. Macam nak sepak muka pun ada. Bila kat sekolah nak jeling jeling pulak. Lepastu nak fight? Meh sini.

Ada ke patut. Masa ada pemilihan untuk sukan apa tah kan. Kawan dia calonkan dia ni.. kumpulan GLB ah kan. Then dia gi depan. Nuha dengan Wawa bukan main sokong dia weh. Angkat dua tangan lagi. Then  bila dia duduk kan. Dia cakap macam ni kat kawankawan dia "Weh, budak skema sokong aku weh!" Memang menyesal gila lah kan pergi sokong. Dah lah tumpang populariti kami. Dah, aku memang suka perasanperasan ni.

Dia nak fight, katanya nak bawak bf dia. Form1 tu. Bf dia pulak nak bawak gang. Weh, laki form 1 nak lawan pompuan bhaii nak bawak gang? Kau laki ke pondan? Zz, go get a life la. Apa aku kisah nak bawak bf kau? Lek lu. Abang aku hidup lagi weh. Takda masalah nak bawak abang aku. STYLEE semua ada abang ah. Berapa banyak laki kau nak? Kitorang bawak sekarang.

So, GLB. Kalau tak puas hati kumpulan korang tu loser, tkyah lah cari pasal. Bajet gangster dpan orang ramai, nak fight. Kau fkir, orang akan suka ke kalau famous bab gangster ni? Dah lah.. Kau pakai baju ketat kat sekolah. Pikir elok ah? Buang tebiat. Dosa pahala kau tak fkir, yang kau fkir famous, hot, ramai peminat. Orang panggil kau bohsi* kau tak kisah? Kau ni, maruah hilang ke mana?

Korang dah gaduh ngan CZ. Weh, fine, CZ pun pernah gaduh dengan aku. Tapi lek weh, kitorang perang dalam phone je pun. Paling teruk pun, perang mulut. Nak tumbuk, nak tendang, nak tolak sampai jatuh, takde ah weh. Kitorang bukan macam tu. Tapi korang, over sangat tolak dakdak cz sampai jatuh. Sampai dorang bengang. ELOK SANGAT DAH TU JADI GANGSTER TEPI JALAN? Orang tabik.

Tapi kalau perangai dh teruk sangat dengan aku, nak cakap "Apahal aku rasa panas" bila lalu sebelah aku. Nak jeling bila aku senyum, bajet gangster bila orang cakap hi, heh jangan ingat aku boleh sabar. Kau jangan ingat aku takut sangat nak fight dengan kau. Weh, nak tolak tumbuk tendang tampar kau tu okay je. Kalau kau nak sangat aku boleh buat weh. Nak sangat kan? Meh sini. Aku buat kan.

Dorang cakap, hari Rabu koko nak fight. Huk elaaaaah. Poyo nyaa. Mulut aku macam ni :O Apahal lah korang suka sangat fight ngn kitorang? Apa lah salah kami???? Sedih kami tau tak.. Nak nangis toll..

Ok lah, cer pasal lain.

Wawa demam. So, tadi aku bertukar tangan. Haha, mesti tak faham kan? Selalunya bila waktu rehat, cikgu meeting, balik aku akan hold tangan wawa all the time. Takkan lepas punya lah. Ni ha minah bajet gangster gedik pegangpegang tangan. Hihi, apahal? Kacau engkau? Dah diam. Tapi disebabkan wawa tak datang, aku pegang tangan.......

SYIRAH :D Comel. Haha, macam pegang tangan dak cik :P Memang sebenarnya harihari aku pegang tangan Syirah tapi tak kerap macam wawa. Means kalau wawa gi manamana, aku pegang tangan Syirah. Ini namanya, gansgter gedik :D So? Peduli pulak aku.

Sian kau wawa, kena demam. Tapi tadi OTP terjeritjerit. Rinduuuu HAHA. Apa pun, aku sangat jeles ok tengok gambar dorang dalam fb Nuha. Apahal lah aku tak datanggggggggggggggggggggggg -.- Bencinya!

(tengah type sambil dengar lagu. jap, tunggu lagu habis)

K dah habis . Ha, macammacam aku cerita kat wawa tadi. Hoho, takpe la. Glb, maaf lah kalau katakata aku kasar kat atas. tapi blog aku, tempat aku lepas geram. Mana ada orang nak dengar aku berceloteh panjang gitu. Weh, kalau cerita centu kat family, lagi kena marah. Ehem, cerita kat sini privacy sikit walaupun cousin aku semua tahu. HAHAHAHAHAHHA, Biar lah. Buatbuat tak peduli. LQTM.

Nak cer lagi ni.... Haha,

Kawankawan laki aku tu dalam kelas duk sibuk panggil aku gangster -____- apa tah masalah dorang semua tu. gila agaknya. gansgter apa kebendanya. hanya sebab aku marah glb kat status fb aku pun dorang kata aku gangster? lepastu, tah apa dorang merepek suami suami dalam kelas tadi.

dorang cakap kat aku, aku yang sebagai penolong terpaksa ni pun rasa macam nak cekik dorang. doran cakap, weh suruh lah suami kau tu jaga kelas. maksud mereka ketua kelas, afiq. mentangmentang lah afiq-ah. lepastu aku gelak ah. suami otak korang. lepastu aku pun bersuara lah, aku cakap pergi jaga kelas semua. then adzrul menyampuk, dia cakap suami aku izzul pulak dah. izzul cakap suami aku aidil. memang, ramai betul suami aku ada ye. mencatat sejarah perempuan. hish, karut. yang penting dalam kelas aku duk gelak kuat tadi. fun =) tapi agak bosan wawa tak datang.

oh, wawa dengan aqil macam plan je taknak datang. dorang dating diamdiam -.- duadua taknak datang tadi. booo! dah kantoi pergi dating. ponteng -.- jeles nuha. dalam blog aqil ada gambar nuha. hihi, so suwittt okayhhh i loike :')

okay, cerita pasal danish pulak.

setelah lebih kurang seminggu tak bersua muka, aku dah rasa nak pitam. ceh, itu sangat poyo. sedangkan bila jumpa, aku asyik duk marah. entah kenapa makin hari makin nakal. budak kecik katakan...

jadi lepas pulang sekolah tadi, terus balik rumah jumpa danish. baru nak dkung, malangnya dia kena pergi mandi dulu, jadi terpaksa tangguhkan dlu plan nak cium dia, peluk dia, dukung dia, marah dia. dalam masa 5 minit. 5 minit kemudian.... dah habis mandi.

mulakan plan A, dukung. pass. plan B, peluk. Pass. Plan C, cium. Mulamula failed. kali kedua, pass. plan D, pass sangat dah. kena marah banyak kali. sejam kemudian dia kena dihantar ke taska semula, mood malas taknak ikut. jadi menetap di rumah dan online 24 hours sampai tadi cikgu tegur kantoi on sampai pkul 12. Hihi,

Ok dah habis pasal danish. nuha cakap danish macam perempuan, btw. LQTM.

Meh aku nak cakap terangterang, Namy stands for what act. Ramai jugak tanya. Walaupun aku dah tulis dalam badak style. Tapi mungkin tak ramai baca. Now, im gonna tell you dear readers.

Namy stands for-

N-ur
A-fiqah
M-uhd
Y-usof.

Thats why Namy. Harap faham. Tapi mesti ramai lagi tanya lepas ni. Dakdak kelas aku tu ha buat semak telinga. Tadi takut nama kena tulis dalam bku power aku, sebab cikgu suruh tulis nama dak bising pastu bagi cikgu. Tadi dah buat, ehem ramai bow down for me tadi. Merayu tknak kena tulis nama. Tau takut. Aku power okay hihihihi. Okay, dah panjang gila macam apa dah. Bye.



PAST
PRESENT