Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Alhamdulillah merdeka dah ;D
Thursday, March 10, 2011 @ 1:44 PM


"I was never very good at exams, having a poor memory and finding the examination process rather artificial, and there never seemed to be enough time to follow up things that really interested me."  


-Paul Nurse.


Hello hello hello. Selamat pagi petang malam siang maghrib subuh *mengikut waktu anda. tolong jawab ye.


Harini hari Khamis kan? Eh, yeke? Ye la khamis, maknanya kan aku dah habis periksa kekeke ;3 Seronok hari gembira bagai pelangi di awan sana. Peh. Macam hape je aku baca.


Sekarang ni, aku cuma nak cakap aku bahagia sangat sebab kan aku dah merdeka wohoooo. Last exam math tadi and aku rasa macam ;D sebab easy gila macam makan nasi dengan lauk ikan. Okay, part tu aku tipu.


Senang tak senang, sekarang urusan cikgu. Cakap senang tetiba dapat C korang nak cepuk aku belasah aku tendang aku ke hape pun boleh ;D Tapi kalau dapat A aku cepuk korang pulak hihihih thankyou ;3


Tadi plan plan plan soal nak ke KFC besok dengan cikgu Ropidah jadi kami baru tanya cikgu Ropidah tadi sebab kan cikgu ropidah nak pindah esok *fuh nangis,* jadi kami bertanya dengan cepat. Fast service, katanya. HAHA. Kami pun ke bilik SU, bilik peperiksaan dimana cikgu Ropidah selalu berada. Uhukzz, tempat fav cikgu kot.


Lepastu nampak cikgu Zaidi, mulalah bersuara bertanya cikgu Ropidah ada ke tidak dalam blik tu. Cikgu pandang kiri kanan. "Takda" Jawapan ringkas. Kami pun mulut :/ . Takde?


Syirah kata "Tu kasut ada" Cikgu pandang kiri kanan balik. "Oh, ada ada" -.-' Kami pun ketuk pintu. "Assalamualaikum" diberi tapi langsung tak berjawab. Lepastu puan Ropidah lalu. Menyuruh kami masuk ke dalam. *ni waktu rehat btw* Lepastu mulalah persoalan kami. Beribu soalan di soal. Uish, macam polis pun ada.


Satu soalan je sebenarnya. Atau mungkin dua. Atau tiga. Er?


Okay, aku tanya "Cikgu, cikgu pindah esok kan?" Cikgu jawab "Ye, tapi bukan pkul 12 macam tu. Mungkin pukul 10 cikgu dah pergi". Hancur, baru nak ajak ke KFC. Aku kata la "Laaaa, baru nak ajak cikgu pergi KFC." Awatif sambung "Sebab nak buat last day dengan cikgu. Nak sambut dengan cikgu." Cikgu jawab, "La, cikgu pun nak sambut dengan cikgucikgu lain. Dekat sekolah kot, macam mane ye? Alahai." Sayu suaranya. Lembut.


Aku pun mula sudah nak menitiskan air mata. Tapi, berjaya tahan. Nasibbbb. Sudah ckup 3 kali aku titiskan air mata untuk cikgu. Hurmm, tak pernah pula menangis bila cikgu lain pindah :/ 


Cikgu kata balik "Macam mana ye. Um, tak pe lah kamu ade nombor cikgu kan?" Kami bertiga (aku syahirah dan wawa) jawab serentak "takde". Cikgu suruh kami save nombor kami di hp cikgu. Kami pun menyentap nyentap kan lah jari kami di button hp cikgu.


Kata cikgu, cikgu akan jemput kami nanti bila cuti. Nak jumpa makan bilabila ke? Cikgu kata lah. Nanti nombor telefon kami mungkin untuk cikgu beri info lah katakan bila nak keluar bagi alamat ke hape. Um, okay okay. 


Kami taktau lagi kemana kami akan terjah esok. Er, manamana je lah. Esok last mins baru nak decide. Taknak sesiapa tahu. KFC taknaktaknaktaknak. Bosan asyik KFC je. Heh. Um, kboiii mengada muahmuah i hate chuuh XD



PAST
PRESENT