Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Bad mood, ON all the time.
Thursday, March 3, 2011 @ 2:38 PM


Der, dekat sekolah memang takkan pernah kalau takda masalah. Lagilagi kalau ada budak yang suka cari pasal. Tapi, kali ni takda kena mengena dengan student sekolah tu. Malah, ni masalah orang yang mengajar. Siapa lagi kalau bukan guruguru? Aww, memang aku sayang semua cikgu. Tapi, bukan yang satu ni. Aku bukan benci gila cikgu ni. Tapi cikgu ni melampau sangat :) Harap faham. Aku bukan nak mengutuk cikgu ni okay. Tapi nak melepaskan geram yang aku pendam dari sekolah.

Nama guru ini diberi ksdbfkjsgf. Mana boleh bagitahu!

Okay, cikgu ni bukan lah cikgu aku. Dia pernah masuk kelas aku 2 kali je. Baru masuk dua kali aku dah rasa macam nak dush dush dia ni. Entah, lagilagi bila kawan aku cerita pasal dia. Well, memang lah salah kami jugak (6F) Sebab bising. Tapi mungkin tak perlu kot nak marah over. Kenapa dia tak boleh sabar? Cikgu lain boleh je? Ke memang cikgu ni takda sifat sabar langsung? Tah tah anak dia kat rumah pun boleh mati kena marah harihari. I bet her childrens are good in math :) Satu pujian.

Okay, dia mengajar dekat kelas sebelah aku. Kelas aku pula takda cikgu. Bising lah kerja muridmurid kelas aku, as usual. Aku penolong. Kalau bising, hamek kau ah kena betulbetul. Ketua, dia nak bertugas? Dia nak jaga kelas? Peh, kalau tu berlaku, memang sekolah nak runtuh. Benda paling ajaib ah kalau ketua kelas aku rajin sangat nak jaga kelas. Kesimpulannya, dia pun bising. Takda gunanya aku nak bertekak dengan dia suruh dia jaga kelas. Yang penting, aku buat kerja aku. Aku tulis nama siapa yang bising. Uh, hampir semua nama murid dalam kelas tu aku tulis. Hebat.

Zz, disebabkan kelas aku bising dan menganggu kelas cikgu paling baik hati yang mengajar di kelas sebelah, kami kena maki. Wow, hebat gila makian dia.

"YANG PERANGAI KAMU MACAM KENA SAMPUK SETAN NI KENAPA? BODOH SANGAT KE? KELAS DAH BODOH! CUBA LAH CONTOHI MURID LAIN SIKIT. TAKKAN NAK KENA JADI PERANGAI KENA SAMPUK SETAN SEPANJANG MASA? KALAU MACAM NI PERANGAI KAMU, JANGAN HARAP KAMU NAK DAPAT 5A! KAMU TAK LAYAK LANGSUNG NAK DAPAT 5A KALAU MACAM NI! MENTANG MENTANG TAKDE CIKGU, PERANGAI MACAM SETAN, JADINYA. SAYA TENGAH AJAR KELAS SEBELAH! KALAU SY DENGAR JE BUNYI DARI KELAS NI, TENGOKLAH APE SY BUAT! DIAM!"


Pehh, hot and spicy!


Okay tu festaim dia masuk. Kali kedua tak berapa pedas sangat.
Kami disuruh salin soalan satu buku ni, dia bagi. ada 12 soalan yang kami disuruh untuk salin. *dia potong waktu PJ. Bodos je, kitorang baru nak blah turun padang tetiba cikgu slim bukan main ni masuk nak ajar math. Menyampah. Kami pun salin lah.

Agak ah, take time. 5 minit lebih kot. Soalan panjang lah jugak. Then bila dia tanya dah siap? Kitorang pun macam "Belum" Then dia kata apa tau, "YANG LEMBAB SANGAT NI KENAPA! Pantas lah pantas!"

Woah, cikgu slim ni punnn. Tak reti nak sabar langsung. Aku cucuk jarum kang, ha kempis terus perut tu. Dari gemuk macam badak terus jadi bentuk wanita melayu terakhir. Nak? FOC lagi. Jarum dia aku cucuk dekat perut kau okay. Dekat bontot pun boleh. Kecik terus, melayang macam belon pecah. Nak? FOC jugak weh.

Well, agak kuaja lah ye entry ni. Tapi aku cuma nak melepaskan geram. Okay?

Btw, haritu cikgy Sharom datang. Cikgu garang ^.^ Yang dah berenti btw. Haritu dia datang, terkejut badak kitorang. Cikgu ni aww sikit. Tapi kitorang lagi suka cikgu ni dari cikgu slim yang ajar kitorang ni BHAHAHAHAHA. Zz,

Kitorang tahu lah salah kitorang, cikgu. Kami tahu kami tahu. Tapi tak salah kan kalau cikgu jadi LEMBUT sikit ke? Oh, tak boleh eh. Takpe, tak kisah. Kami akan sentiasa tabik cikgu~ Dan ucap assalamualaikum bila jumpa cikgu. Walaupun, cikgu tak pernah jawab!



PAST
PRESENT