Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Bilik idaman.
Sunday, March 20, 2011 @ 1:09 AM








Assalamualaikum. Hi dan Hello. Hm, bilik di atas tu. Itu bilik ke? Ofcourse lah. Takkan gudang pulak. Sekarang ni aku nak bagitau, itu bilik aku. Ya, bilik aku. Eh, lupa pula nak letak idaman di tengah tengah. Bilik idaman aku. Baru betul =)


Ini boleh buat contoh, contoh blik tidur orang malas. Cuba fikir, apa kena mengena bilik tu dengan malas. Masih tak tahu? Memang lah kau nie, orang mana entah.

Malas dari segi hendak mandi. Atau dalam bahasa nilai murni, menjaga kebersihan. Haha. Ya, itu lah topik kita pada pagi ini. Tuantuan, sekarang memang pagi ye. Tak dinafikan lagi. Jam 1;05 minit pagi dah pun. Petang ke? Aku bangun awal kan. Aku tahu. 


Mari straight to the point ye, awak. Hm. Kalau lah aku ada blik kat atas tu. Untungnya. Bangun tidur tak dan nak celik mata, terus golek golek macam ayam golek atau pun macam dalam filem hindustan tu, bole curiya lah sangat, 


Golek punya golek berangan bukan main, hamek kau mandi terus. Jangan lupa sediakan sabun dan shampoo. Kang ingat basahkan badan je. Sabun shampoo entah kemana. Bau busuk hilang 50% pun belum tentu. Guna sabun dettol tu boleh la hilang 99.99%


Apa lah yang aku cuba nak merepek ni. Oh ya, mandi tu satu punya hal. 


Kedua, komputer. Nampak? Komputer yang dekat tepi tu. Kalau lah tengah online sedap sedap tetiba komputer tu jatuh dalam air. Memang hidup rasa bahagia lah kot. Hahahahah. Kalau jatuh aku clapclap dlu.


 Agaknya siapa lah tuan punya bilik tu. Beruntung sungguh. Bak kat aku laaa. Yang penting, tuan punya blik tu malas. Titik dan noktah.



PAST
PRESENT