Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Cerita KFC yang membosankan.
Thursday, March 17, 2011 @ 4:14 PM


Wow, baru teringat nak post pasal KFC tu. Heh. Sakit hati tahuu tak masa pergi tu?

Jadi kami pergi ke kfc sebab katanya cikgu nak belanja sekali, kan? Mula nya cikgu kata cikgu tak leh. Buat kali kedua kami tanya cikgu kata boleh. Then petang semua serbu rumah aku Nuha Fyza Wawa Shahz. Dalam pkul 2 lebih macam tu after tukar baju kami pergi rumah Shahz dlu nak tnggu shahz tukar baju pulak kat rumah dia sebab dia tak bawak baju. heh.

Lepas Shahz tukar baju, terus berangkat ke KFC. Oh lupa before pergi rumah Shahz kitorang amik Asyilah kat sekolah. Dia tunggu kat situ. Dengan camera Nikon nya tu. Jakun betul aku pegang but kan dalam satu kereta yang kemetot tu mak aku drive, kakak aku dan danish duk depan. Kami 6 orang menyempit kat belakang. Ya Allah, aku kena duk bawah tak muat. Nasib baik dekat.

Sampai sana (KFC), tengok cikgu tak sampai pun lagi. Heran. HP aku off. Bila aku on kan tetiba ada msg.


"cikgu tak jadi datang. cikgu mintak maaf sgt.. take care"

Amacam? Kitorang pun chill je. Whatever whatever whatever. Kitorang duduk jap snapsnap photo. Dengan mak aku dan kakak aku dan si kecik tu pun ada. Memang Danish masa tu, aku rasa sakit hati sangat sebab dia menyibuk. Sepit rambut yang aku guna untuk ikat rambut tu patah. Habis terbukak rambut aku. Malu dilihat orang. Haish, dugaan. Sakit hati kat danish masa tu sampai sekarang rasa. Macam nak lempang muka dia. Lantak kau lah danish. Puas kau sekarang? -.-' Dari hari tu sampai sekarang tak habis buat masalah. Dah mak aku sayang dia kan... 


Then kitorang keluar amik gambar banyak banyak nam orang. Macam minahminah gila sesat kat KFC pun ada.Ayam kami biar atas meja kena telan dengan mak dan kakak aku.


Setelah beberapa jam kat situ, semua balik ke halaman rumah masing masing. Oh ya! Nuha dan Asyilah mak aku hantar. Yang lain lain ikut aku jap balik rumah, Shahz kena marah okay T_T Wawa and Fyza  tidur rumah aku dari Jumaat sampai Selasa. After dorang balik aku balik kampung. The end---- Haha.


Sepanjang Wawa and Fyza duk rumah aku, macam macm kitorang buat. Sampai benda seram pun terjadi. Perlu ke aku story sini? Mungkin tak. Ok tata.



PAST
PRESENT