Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Congrats,
Thursday, March 24, 2011 @ 8:32 PM


Mood; Terkejut tahap nak gila melompat macam orang hilang kawalan terima kasih.

Dan seperti yang aku beritahu tempoh hari lepas, pasal SPM tu ha. Kak Farah Aidaaaaaaaaaaaaaa,

Congrats for your 6A's tu. Memang aku dah agak gila dahhhh, pandai. 6A tu bhai, susah nak dapat. Oklah, next.

Kakak aku dan kak Wani, 7A's. Aku nak titiskan air mata boleh tak, bangga doh kakak sendiri dengan kakak sedara sendiri dapat 7A. Haha, over over over. Padahal tak over pun depan dorang. Siap tak kisah lagi. Haha,

Dan ohhhhh abang ipar aku memang tak payah ckap. Memang dah tau lama dah, sangka lama dah.

10A lah bhaiiiii!

Memang nak gila aku, 10A -.-' Dah aku nak gila dah bai.



PAST
PRESENT