Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Exam -__-
Tuesday, March 8, 2011 @ 4:01 PM


Saya exam lah harini. Esok, dan lusa. Sambut 'kemerdekaan' after periksa, this friday. Pergi jalan jalan cari pasal dengan kawankawan dekat KFC bhahahahaha.

Okay, exam exam exam.

Entah kenapa aku benci kau sangat sampai aku rasa tadi macam nak conteng conteng kertas periksa tadi. Tu ah kau, suka sangat kacau hidup orang pecah kepala otak tak tau nak tulis apa kat muka kau. lagi lagi agama. dah lah aku tak pandai agama -__- al maklumlah budak tak sekolah agama kan....

ok, tadi periksa agama dan BM. wohoo, BM aku rasa macam aku buat karangan ape je.  sendiri tulis sendiri rasa macam taik. tah ape lah orang yang tanda tu kata.

pemahaman, ok lah. tak susah sangat tapi ada setengah tu aku tak faham. Main tembak je tapi oh, kertas tu tak berlubang okay. Hoho.

esok sc and bi lusa math. lepastu mati. pergi kfc, buat periksa kat situ. periksa photography amik gambar banyak banyak. cun dah. amelyn, asyilah and semua yang ada camera hebat tu jom join. aku nak camera je taknak korang pun HAHA joke joke. datang weh aku invite lol ;p

sekarang ni yang dah confirm pergi nuha aku wawa shahz. si syirah ni entah aku taktau nak kata apa -__-

saya nak relax kan diri setelah exam yang menyibuk ni datang. apatah lagi kumpulan lelakilelaki tu nak cari pasal lagi ya allah. tension weh tension. dorang kata aku penipu besar? bila pulak aku tipu dorang. ee, tah pape nak reka cerita tak logik. mulut tak jaga. sorang sorang perangai macam ba alif ba ya.

lama lama nanti jadi lah tu ba alif ba ya heh. weh ba alif ba ya, kalau nak cari gaduh tolong takyah tolak aku sampai jatuh tersungkur. oh, maksud aku *nak terjatuh* sampai kena hold wawa kuat kuat. sehari kena tolak dua kali. agak agak seminggu berapa kali?

patut lah glb tolak kau. alhamdulillah baru aku tau asal glb sakit hati sangat dengan korang ;) perangai macam ba alif ba ya siapa tak sakit hati. oh lupa, ba alif ba ya baik kot dari korang. maksud aku maybe perangai macma setan kot. hamek kau terkeluar pulak dah. maaf maaf,

glb, sorry weh. cz memang gila. baru aku tau baru aku tau. menyesal nya ya allah aku kenal dengan dorangggggggggggggggggggggggggggggg. kenapa la aku ni bodoh sangat kan.

"aku dah baca surat yang hafiz bagi kau, kau kena ejek penipu besar, playgirl and semua! HAHAHA, padan muka"


tu budak yang tergilagilakan aku dlu hantar msg. wow, gila sakai die ni. aku? playgirl? apa kes kau? penipu? suka mainkan orang? WTH.

weh, dah lah. aku mintak tlg jangan ganggu life aku! aku mintak sangat sangat. aku dah benci korang. faham tak? korang takyah nak hantar msg bagai lepastu nak kata yo tengah buat apa tibatiba ejek macam ba alif ba ya. salah pulak., macam setan i mean lepastu call berapa kali macam ba alif ba ya lagi. salah lagii. ah lantak ah -.- lepastu dah tolong jangan tolak aku kat sekolah. tlg takyah ejek aku.

izzul -.- kau satu kelas dengan aku. kau duduk depan aku dalam kelas. aku taknak kau kacau aku lagi. kthanksbye -.-

OH DARI EXAM SAMPAI BUDAKBUDAK NI PULAK AKU CERITA SORRY LAH YAW.



PAST
PRESENT