Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! I have no idea.
Wednesday, March 30, 2011 @ 1:49 PM







Assalamualaikum. 


My name is Namy and I live and Subang toot toot, I have no idea what im gonna talk about. I feel like a plant in too small pot. Takda kena mengena, aku sebenarnya nak cakap aku dengan Wawa tak pergi sekolah harini setelah letih berlatih choral speaking selama 2 minggu berturutturut dan harini masa untuk amik cuti sendiri! Yeay! Jangan jealous ye, kawankawan. Hheehehehe :B


Nuha pun dah marah dekat aku tetibe tak datang sekolah. Nuha, im very sorry. Memang aku jujur, aku malas sebenarnya nak ke sekolah harini. Plus nasib baik petang takda koko. Kalau ada, mungkin aku terpaksa ponteng sekolah petang sekali. Contohi lah aku. Er. Mungkin tak patut. Dan aku rasa mungkin tak patut letak mungkin er, abaikan.


Aku menghabiskan masa aku dengan meng-edit gambar gambar aku. Tak berfaedah langsung. Dan membuat scorea er, berfaedah atau tidak tu, ye? Entah lah. Aku buat dengan wajah lesu dan sesungguhnya dalam hati aku asyik terdetik dan menjerit setiap masa -bosannya score a terima kasih-. Aku nak cakap something soal blog kakak aku, 


cucumdzain.blogspot.com/


Md Zain nama atuk kami ye, sebab tu lah cucu. Aku tau korang tahu. Erm, entry baru kakak aku soal SPM. Yang ada gambar kucing melompat hooray tu, aku rasa itu lah entry terpanjang kakak aku T_T sebab, sebelum ni entry dia semua macam 2 3 ayat aje. Sedih aku, mungkin kakak aku fikir kalau panjang pun bukannya orang nak baca. Zz, tu pun 123 ayat je kot ewah, aku tak kire pun sebenarnya eheh. Kan aku mrs. M :B


Aku rasa macam.... bye. -____-'


p/s: Mrs M tu Mrs. Malas ye. Jangan fikir aku ni ada bf yang mula dari huruf M, itu sangat tah pape kbye -.-'














PAST
PRESENT