Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Jason Mraz atau Bruno Mars?
Wednesday, March 9, 2011 @ 5:16 PM


WOW, banyak pulak aku update harini. Er, *still feels sad about cikgu sheshhh!

Okay, jangan ingat aku ni over okay sebab aku memang dah sayang cikgu ropidah sangat sangat. Takda siapa tahu betapa rapatnya aku dengan cikgu ropidah, kan wawa? Arisha? ;) Had a blast with your new school nanti, cikgu.

#1 ; Jason Mraz dan Bruno Mars. Mana satu lebih baik? Lebih er, suara lebih sedap i mean.
I didn't eat their voice so, mana lebih merdu I mean.


Baiklah, mari kita mula dengan Bruno Mars.

Ramai kata lagu dia ni semua best! Fo sho man fo sho. Siapa benci bruno mars ni memang berasal dari mars lah kan. Jeles agaknya. Bruno Mars, suara dia memang top lah kan. Yang aku suka nya,

Walau perform LIVE pun suara masih tidak berubah dari video clip. Kalau penyanyi lain? Buat LIVE, memang hancur. Mungkin bukan yang rock seperti Avenged Sevenfold, Paramore, er semua semua lah sebab dari video clip pun suara macam ........... No offense -.-'


Kalau aku buat dalam video clip pun, mesti suara aku sedap. I mean merdu, studio katakan. Haha, jkjk. Suara memang tak merdu nak perasan pulak sheshhh! Peduli pulak aku dengan leteran dan kutukan korang. Yang penting, ini blog aku. Apa salahnya nak perasan? Heheheh ;3

Baiklah, macam mana dari Malaysia boleh terpelanting ke South Africa ni. Tertukar topik pula.

Jadi, Bruno Mars. Anda sihat kah bruno mars? Tolong jawab. LOL jkjk. Memang dia best. Ramai yang kata,

Bruno Mars ni romantic? Should give lesson to boys how to treat a lady? Oh, tu status facebook aku. Amik dari satu tumblr. Lupa pulak tumblr mana ;3


I'd catch a grenade for ya,
I do anything for ya

-Grenade

Blablabla, bruno mars membebel. Anda nak tahu tak? Bruno Mars ni sebenarnya bukan macam tu pun. Lagu je. Mana tahu dia pun playboy -.- Haha,

Bruno Mars ni, takdelah romantic, rasanya. Kerana lagu lagu dia pun, ada yang tuliskan lirik, melodi. Bukan dia sendiri. Dia cuma nyanyi je. Menghiburkan kite je =) Kan? Apa pun, aku salah satu fans dia.

Atau aku patut kata.

BRUNO MARS, IM YOUR BIGGEST FAN!

Mungkin tidak. Ramai lagi artis yang lebih baik. Yang sama taraf dengan Bruno pun ada. Aku tak tergilagilakan artis sangat. Aku tergilagilakan lagu mereka je. Oh, yang korea tu, aku memang tergilakan mereka. HAHAHAHAHA, shush.

#2 ; Jason Mraz pula.

Lagu lagu dia, semua rancak. Mana ada sedih macam Bruno Mars, kan? Mungkin Jason Mraz memang orang yang gembira dan er, RANCAK? Mungkin tak. Takkan lah dia nak menari dekat rumah macam monyet yang berada di zoo tu. Kalau ada sesiapa dari zoo boleh bawa dia ke tempat  monyet, mungkin dia boleh rancak sekali dengan rakanrakannya tu. Oh tidak, apa pula aku merepek ni. Maaf lah Jason.

Lucky Im in love with my bestfriend
Lucky to have been where i;ve been
Lucky to be coming home again

-Lucky

Romantic ke lagu tu? Agak lah. Tapi tentang betfriend jugak kan? Lebih baik lah kot dari nak catch catch grenade ni toksah lah. Kang menyesal tak dapat hidup lama~ Uish, rasanya takda kot lelaki yang sanggup mati untuk perempuan. Unless, berpurapura. WOW, kalau ada tuu.. Aku taktau nak kata apa.

Well, Jason Mraz ni pun kalau LIVE suara dia sedap juga. Ops, merdu la. kan kan? Kan aku kata, ada je yang sama taraf dengan Bruno. Ada juga yang boleh kalah kan bruno. Contohnya, P. Ramlee. HAHAHA, joke. 

Yang aku suka Jason Mraz ni sebab dia,

putih dan comel HAHAHAHA

Agak lah. Hanya gurauan semata mata. Aku taktahu lah kenapa aku suka dia. Mungkin kerana suara dia unik atau lagulagu dia tak over. Er, ada juga kemungkinannya tu.

Oh, aku rasa antara mereka ni duadua nya sama, Tapi korang tu taktau lah. Sekarang Bruno Mars lebih top dari Jason Mraz, kan. Semua layan lagu grenade je. Tak habis habis. Berangan ada lelaki nak buat gitu dekat korang? Haha, hayati dlu lah lagulagu tu. Lamalama entahentah jadi betul. Tak gitu?

Macam mana pun aku tak berniat nak kutuk bruno ni sebab lagu dia over. Yang salahnya si pereka lagu uhukuhuk. But still enjoy jugak lagu grenade =) DAN Jason Mraz. Aku suka lagu Planeeeee =D Kbaiii.

*Ramai lagi artis yang aku nak tempek kan dekat blog aku. Tapi bukan masanya. Nak main vs vs pun nanti la. Aku nak amik mood dulu, masih sedih pasal cikgu ropidah ni. HAHAHAHA, apa kehe ni yo. Tak habis habis. Hurm, byeeee ;)




PAST
PRESENT