Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! OMG? OOG? -.-
Tuesday, March 1, 2011 @ 2:20 PM


Topik takda kena mengena dengan tajuk. Takpa, sekali sekala.


Sekarang nak cerita pasal budak bebas. Ee, benci kau wawa -.-


Okay, kawan aku sorang ni tetibe tukar suara dengan laki mana entah. Superman? Kot. Ha, dia sakit tekak. Entah kenapa, makan orang kot. Lepastu semalam dia call aku. Aku ingatkan dia baru bangun tidur ke, nangis ke apa. Dia kata dia sakit tekak. *berpurapura macam percaya* Aku betulbetul ingat dia nangis.


Jumpa kat sekolah, hamek kau! Dengar betulbetul. Memang keluar suara rock. Kalah MEET UNCLE HUSSEIN. Oh, I mean Amok. Or amuk? Okay, abaikan.  Takut betul aku dengar suara dia. Takpa, lamalama baik balik tu. Haish, macammacam kau wawa. Jangkit dari boyfriend kau ah ni. Rock sangat.


Dan, Shahz. Die ni nak belanja pergi KFC. Aku Wawa dan Syirah. Tapi ehem. Wawa je dapat ikot? OMG! Bencinyaaaaaaa. MAK AKU DENGAN MAK SYIRAH tak kasi. Haih, sabar je lah. Tapi balik rumah dalam keadaan yang, happy. Tetiba mood baik taknak marahmarah macam biasa. Kalau biasanya tak dapat ikot kawan, Hamek kau. Satu kereta lexus tu boleh pelanting pergi Paris. Sakit hati sangat. Tapi mood baik sikit tadi. Budak comel sentiasa baik.


Nak pergi KFC! *padahal nak mintak kat ayah sekarang pun boleh. Ayah prgi keja lah. LUPA. Kbyeeeeeeeeee -.-



PAST
PRESENT