Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Penang penang penang. Haha.
Thursday, March 17, 2011 @ 2:33 PM


Hello selamat pagi. Pagi lagi ke? Oh pukul 2. Maklum lah belum mandi jadi otak fikir masih pagi. Lalalalalalaa. Kau diam lah busuk Yikesssss. 


Sekarang aku berada di Penang. Dekat rumah ibu saudara ku tercinta tersayang ter apa lagi tah kau fikir lah sendiri. Tempat lama aku sebenarnya. Hak tuih perasan. Apa lah aku cuba nak beritahu ye....


Jadi aku balik ke sini (kampung) kerana tokwan aku yang tercinta tersayang sakit. Stroke full semua belah kanan. Kesian tokwan :( Baru jenguk dia di hosp semalam dan semalam punya semalam. Nak nangis aku. Tokwan separuh sedar. Tak pernah tengok tokwan gini sebab tokwan jenis powerful bersemangat suka bekerja. Hmmmmm.


Tok pulak, nangis jumpa aku dan kakak sebab mhm tok sedih tak ingat nama kami. Bersalah kott. Haih sian tok. Tapi kitorang sayang tok. takpe. Tak ingat nama pun tak kisah hohohohohohoho. Merry christmast. Eh tetibaaa. Selamat hari raya la. Dah diam.


Aku datang ke penang ni nak tengok tok dan tokwan je tapi dah alang alang dok rumah uda ni online lah sekali ken ken ken. 


Er, FB lembab pula.


Daaa, nak tengok gambar chorul speaking kboii have a blast with your hols! :D



PAST
PRESENT