Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Saya tak tahu nak membebel apa lagi kecuali mengeluh. Salah satu benda yang saya harus buat, hanya mengeluh T__T
Friday, March 4, 2011 @ 7:35 PM


Entry ni agak menyayat hati jugak lah. Haha, joke. Tak menyayat hati langsung. Maka boleh buat anda tergelak tergulingguling sampai ke bollywood tak henti henti lagi gulingannya. Pehh, merepek je. Ni mungkin bagi anda lawak. MUNGKIN lah ye. Tapi bagi saya, peh nak gelak ada nak nangis pun ada. Macam macam emosi!


Baiklah, harini jumaat. Yooo, siapa kata Isnin? Maka sekolah sepatutnya berjalan seperti biasa, sepatutnya lah. Bukan buat macam hari Sabtu, sesuka hati nak ponteng. Like heh. Aku memang suka tak pergi sekolah ni. Well, harini tak belajar. Dengar ceramah jerwwwww. *tidak lah seperti biasa yang anda sangka. Maka, ramai lah yang tak hadir.


Termasuk saya!


Peh, budak malas. *HAHA, malas bangun -.- Bagus. Sebenarnya ibu dah kejut pukul 6 30 tapi bila ingat hari jumaat tak belajar terus macam "kejut pkul 6 40 lah ibu" So then, pkul 6 40 ibu kejut. Tak bangun bhaiii, mata rasa macam ada singa je kat atas. Berat nak bukak. Haih, tidur balik~ Zzzzzzzz, pkul 7 handphone bising bunyi lagu bosan. Bunyi jam bebeh. Aku bangun, pkul 7 : 07 minit. Peh, tak cuak pung, dengan segera lah aku capai tuala dan menikmati air sejuk yang berasal dari, Antartika? Ada jugak kemungkinannya tu. Sejuk.


Habis mandi, siap siap, wowww 7 20 dah. Hebat hebat. Naik kereta jaaaaa after sikat rambut, semuasemua tu, naik kereta. Baru nak drive, hamek kauuuuu! 7 30. Bommm, pagar sekolah dah close ya knowww? Bangga. Masuk rumah tidur balik B| Gila bagus, 


Pkul 6 petang centu tadi, wawa call asal tak datang. Jawapan saya, LAMBAT. Memang pehhh, kalau aku jadi wawa, aku bunuh aku BHAHAHA. Aku faham kau wawa, plis dun get mad ^.^V K boiiiiii.



PAST
PRESENT