Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! SIJIL PELAJARAN MALAYSIA, Muehehehe ;B
Saturday, March 19, 2011 @ 6:01 PM


This entry memang khas untuk kakak-kakak-ku-yang-tersayang lah sangat. Ok, mari listkan nama nama kakak kakak aku yang konon aku sayang lah sangat;
Nur Amirah, Fatin Zawani, & Farah Aida, Tidak lupa juga kepada seorang abang ipar aku yang sorang ni, Faiz. Takde blog pulak cik abang tu. Zz, budak pandai katakan....

23rd March;

Hari terpenting bagi mereka semua, aww! Pasti mereka rasa berdebardebar hingga hendak terkeluar semua isi dalam badan kan? I can feel it. Hahahah :B Sangat popopower rangersssssssss! 

Baiklah, kepada kakak-kakak-ku-yang-tersayang lah sangat dan abang ipar aku, semoga berjaya, ya. Eh, macam baru nak amik SPM pulak. Padahal, nak amik result dah pun. Ape ape je lah. Semoga anda semua dapat keputusan yang baik, ye kakakakakakakak dan abangbangbang. 
Siapa lagi yang 18 kat sini? Semoga dapat keputusan yang baik =) Tetibe-jadi-suci-pulak.


Takpe, sekali sekala sahaja. Di lain hari aku-akan-jadi-jahat-semula. LOL.


Oh, mereka semua ni target berape A agaknya ya? Pastinya straight A's kan. Siapa nak target takde A tu memang hsdgfisgiasdg aku taktau nak kata ape. Well, kakak aku target 0 A. Hahah, joke. Aku tanya dia. Jawapan dia ringkas.

Tak tahu.


Mungkin, masih belum dapat target. Tak bersedia lah tu nak target target. Kang tak dapat apa yang ditarget, sedih pulak. Shesh! Kakak, pastikan 10A yee.

Kak Wani, aku taktanya dia pun tapi aku confirm budak sepandai dia akan dapat STRAIGHT A'S. Tidak dinafikan lagi. ;)


Kak Farah Aida, aku taktahu sebab aku tak berapa rapat dengan kak farah kecuali bertegur sapa di facebook tu je wajib. Kalau berjumpa, jarang sekali tapi kalau jumpa pun tegur lah jugak cuma, tak tau latar belakang ngeh. Apepun, masih hope kak fara dapat straight. Ameen.


Oh, hampir lupa soal abang ipar aku yang seorang tu. Ewah! Sebenarnya abang bakal ipar dan tolong jangan fikir beliau tu abang ipar sebenar aku ya. Kakak aku belum kahwin pun lagi mahupun bertunang. Ngeh. Tapi aku boleh tahu abang ipar konon aku ni KONFEM SE CONFIRM CONFIRMNYA AKAN DAPAT 10A PUNYA LAH. KONFEM BUKAN SEBARANG KONFEM TU OK. KONFEM GILA.


Sebab dia sangat pandai.

UPSR 4A1B, tak silap.
PMR, 8A je yang aku tahu. Selebihnya tak ingat.
Trial SPM dah dapat 9A1B.


SPM SEBENAR BIAR TAMBAH SATU LAGI A. 10A :D

Betapa overnya aku. Sila abaikan sahaja tulisan bold tu. Just to anoyyed you HAHAH.


Memandangkan fiqah dah baik semacam ni, takde hadiah ke, bang? Kereta Ferrari satu pun dah ckup. Nak bagi lebih pun tak kisah. Ke Blackberry Bold sepuluh ke, taknak yang mainan ye. Nak real ye. Nak bagi Iphone four dua pun boleeee. Yang penting semua harga up dari RM1000. Ye? Hahahahahahahah. Tolong jangan gelak kbai.




PAST
PRESENT