Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! 28 merupakan nombor penting.
Tuesday, April 5, 2011 @ 5:50 PM


Memang aku suka betul buat entry banyak banyak ni. BAJET macam ada orang baca pulak kan.. Ha to the Ha tak lawak pun.


28 January, Nuha dengan Aqil.. Tak penting pun bagi aku tapi kawan aku, Nuha kan penting jugak tu. Dan jugak waktu road run haritu, paling best en masa tu plus last day dengan Miera =) Still the best day. 


28 Feb, Tak perlu tahu. BIARLAH RAHSIA HAHAHA. Takda pape pun sebenarnya. Birthday Wawa je. Penting bagi kami jugak ye. Bday Nuha syirah shahz pun penting. AKU PUNYA PUN ^^


28 Mac, Hari isnin masa tu duk sekolah tak belajar full time latihan choral speaking dari 7;30 pagi sampai 6 petang practise je. PENTING jugak tu. Plus sir belanja itu ini, thankyou sir. Cehhhh. Ade lah banyak perkara berlaku 28 Mac ni.


28 Apr, sekarang baru 5 apr lek ah. HAHA.


28 July kakak aku punya birthday, walaupun belum lagi tapi penting jugak haha. 28 lain lain tu aku tau semua penting :p 


I love 28 :D :D :D 


Bila aku baca balik asal macam tah pape je entry ni? Bye.



PAST
PRESENT