Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Abang Ipar.
Thursday, April 28, 2011 @ 8:26 PM


Hahaha. 


Tiba tiba aku rasa aku gila, gelak sorang sorang, juga kerana tiada sebab. Gila. Sangat gila.


Ok, itu bukan apa yang patut kita borakkan harini di entry yang spesial ni. Ceh, spesial sangat ke? Dah ah eja spesial macam tu. Jom edit, SPECIAL. Oh taknak lah. Bahasa rojak, tak suka. *lah sangat. Perkataan yang sesuai;


Istimewa


Ha, baru elok. Hahahaha, apahal ni aku rasa dari tadi tak borak pasal apa yang patut. Title konon abang ipar tapi cakap pasal lain. Lagi aku rasa aku gila, sesiapa yang rajin boleh lah hantar aku ke tanjung rambutan. Hehehe, aku tahu takde sape nak hantar aku kesana, tmbahan lagi tengok muka aku yang teramat lah comel begini muehehee ;3 Kesian aku. Perasan sendiri. 


Well, kalau dah tengok title pasal abang ipar mestilah aku nak cerita pasal "Boyfriend kakak aku". Oh tidak! Terlepas, opocot mak aku. 


Nama beliau sudah aku tulis di entry yang sebelum sebelum ni, agaknya dah banyak kali kot. Nak kena ulang ke? OK.


Muhammad Faiz Bin Razak.


Nama yang singkat. Tapi, nama aku lagi singkat kot hah hah hah. Kenapa dengan aku ni. 


Meh, aku nak upload gambar dia. Boleh jadi tontonan ramai. Ok fine, 10 orang pun tak sampai kot. Tapi kalau lepas aku upload gambar ni mana tahu orang sebarkan aku ada abang ipar yang muka nak sama macam mat korea. Terus follower aku jadi 1000+. Meman aku ucap berjuta terima kasih lah pada Abang Faiz aku ni. Ha ha.



Comel kan? Macam aku kan? Aku tahu lama dah takyah cakap. Oh, lagi satu. Putih macam aku en en? Ok lah tak, macam nasi dengan kicap pun ada kalau nak bandingkan dia dengan aku. 

Info; KICAP TU AKU. NASI TU BELIAU.

Kita kena lah up kan sikit kata sendi nama. Tak gitu? "Beliau". Baru lah SETAIL, katakan...

Aku nak kasi tahu serba sedikit pasal mat korea kat atas ni ye. Sesiapa laki yang baca ni jangan jealous aku tulis pasal dia. Suka hati aku lah kannnnnnn, nak tulis pasal apa pung muahahahaha. Lawak nya. Nak terkeluar isi perut aku dibuatnya.

Bailklah,

Nama beliau, Muhammad Faiz Bin Razak. Ni kali ke lima aku tulis ni. Umur dia, 18 tahun. Baru lepas habis SPM lah tu. Atau "dah lama" dah pun habis. Keputusan SPM dia memang terbaik berapi gilaaa macam boleh masuk iklan maggi kari tu. Orang dalam iklan tu merah padam muka sebab makan maggi, entah entah kalau tahu result abang Faiz aku ni, bukan merah padam je muka dia, badan dia pun hancur terburai sekali. Mulut dia ternganga :O :O 

Itu tipu. 

Keputusan dia 10A ye semua! Aku dah pernah bagitau kan. Dia juga jadi cikgu tuition kat mana entah aku tak pernah amik tahu pulak. Eh, pernah lah cuma terlupa. Dan juga, cikgu kepada abang aku. Aku taktahu macam mana otak dia boleh jadi hebat sampai sebegitu rupa...... Sangat jealous.

Abang Faiz, bak pinjam otak waktu UPSR nanti boleh tak agak agaknya? Errrr.... Nak buat pembedahan sekarang pun boleh je. Tak salah pun.., Haha lawak kah? Tak pun kan jadi tolong diam. Hahahahaha, aku pulak yang gelak. Kesian, otak senget harini.

Dia sekolah dekat.... Ada ah, buat apa nak tahu? Kang kau nak mengorat dia pulak kang. Habis........ Uish, hebat pulak cerita en. Tak, dia dah habis sekolah dah pun.

Jap, idea lari. Alamak, alamak, alamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!!

Jap aku kan nak buat something macam wawa buat. 







2






3




Aku nak out, bye. Penat kot aku type. K tak penat mana pung.



PAST
PRESENT