Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Bad news gila lah pulak.
Thursday, April 14, 2011 @ 6:07 PM


Aku macam nak pengsan jap. 1 2 3 4 5. Okay, dah sedar. *minum air.


Abaikan atas tu, just to anoyyed you. Haha. Ok kali ni memang bad news. Hm, pasal Nuha lagi.


Kes culik ni. EH TAKDA, KES HAMPIR KENA CULIK.


Tadi Nuha tak datang sekolah. Aku pun ingat dia demam lah kan. Wawa ajak pergi jalan kaki rumah Nuha. Aku tak berani pulak, kalau dekat tu lain cite ah. Takde transport. So ingat tak jadi. Then tetibe ayah sedara wawa lalu sekolah. Siap berenti lagi. Ayah sedara dia tanya la kenapa tak balik lagi. Cakap lah ada theater kan. Then wawa kata nak pergi rumah kawan dia tapi takda transport. Ayah sedara dia hantar. Thanks lah pakcik. 


Sampai sana, tengok muka Nuha lesu. Ingatkan demam. Aku tanya la "kau demam ke?" dia kata tak lah. aku tanya kenapa tak datang, then dia cerita punya lah panjang melebar cerita dia. Masuk novel pun lebih 800 muka surat. Ok tu tipu. Cerita dia gempak pulak.


Muka dia lebam sini sana. Siap ada nombor 4 lagi kat muka dia. Taktahu kenapa. Cerita dia macam privacy so tak leh lah cerita kan. Takleh takleh. Yang aku tahu seram dan muka dia lebam lebam. Kesian dia. Dia kata esok dia nak datang. Muka lebam centu nak datang? Er, 


Dia deactivated facebook pulak. Maksud aku mak dia yang deactivated kan. Lepas UPSR baru boleh bukak. Tu lagi kesian. Haish Nuha, sembuh cepat skit ye? ._. Tak sabar nak tengok muka kau lagi besok muehehe ;3 Aku jahat pulak.


K lah, nak study cehhh wahhh gitewwww. K bye, Nuha, get well soon once again :)



PAST
PRESENT