Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Baru setahun rupanya...
Saturday, April 30, 2011 @ 12:04 PM


Anniversary aku dengan "dia" baru setahun. Dipetik dari daisypath tadi, aku terkejut. Ingatkan daisypath salah kira. Aku hitung sendiri dapat 2 tahun? Macam gila nya. Tapi bila kira buat kali ketiga, eh betul lah baru setahun enam bulan xD

Bajet konon dah dua tahun. Tunggu lagi 4 bulan lah dey. Hahah, baru 1 tahun pun dah nak kecoh kan. Tak tahu kalau dah 20 tahun macam mana. Tapi yang aku tahu, kitorang takkan pernah "dipisahkan".

Kena percaya katakata kosong aku ni. Sebab aku tahu takkan pernah berpisah punyalah kitorang ni, paling tidak nya maybe dalam satu dua hari aku tak layan dia seketika. Mood Busy lah konon. Punca lain tiada masalah. Muahaha.

Jadi dengan ini lepas dah tahu 1 tahun aku macam, ILOVEYOU.

Lawaknya sebab aku baru nak bagitahu aku ada boyfriend kedua. Ok ketiga. Maaf. Aku playgirl :B Aku sayang tiga tiga. HAHAHA, boleh gelak sekuat hati.

1. Justin Bieber, semestinya. Sejak bila aku minat dia entah.
2. UPSR :/ OK DELETE UPSR. UPSR. Nombor 2 Mackenzie. Alah aku dah cakap kan.
3. Ni yang macam kebabom nak bagitau ni. Hehe ada la...

Mungkin aku tak patut atau perkataan yang lebih menyakitkan hati anda,

"BUKANNYA WAJIB KORANG  KENA TAHU PUN KAN? " -___-'

Aku emosional harini. *gila*

Korang nak tahu jugak ke? Haduh, macam hesh menyibuk nya -.-'

Kfine, kesian aku gila sorangsorang bajet ada boyfriend dah couple 1 tahun. Kesian kan. Takpe, boyfriend yang aku maksudkan tu.

Lagendabudakstyle lah kan. Blog aku my taik kucing tempat aku luah perasaan ni. Kalau takda blog aku mati x_x kesian gila lah pulak. Kan menyesal baca. Aku takde boyfriend jadi wat lek muehehe >:) Habis SPM aku ada lah tu...

Weh....... kesian aku kan banyak betul boyfriend aku tapi satu pun bukan manusia. Sedih gila T_T HAHAHA,

Loading....

Bye.



PAST
PRESENT