Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Bila ada dua orang gila duduk rumah aku.
Thursday, April 28, 2011 @ 3:00 PM


Please, jangan tanya siapa 'mereka'. Cehhhh xD


"SIAPA MAKAN CILI TERASA PEDASNYA, YE"


Hihihi, aku memang suka macam ni.


Ada sorang pemuda ni, *ayat mesti lah kena hebat hebat. Dia dapat free call. Aku tktahu sebab ape dia dapat, tanya dia sendiri. Then dia datang rumah aku. Duduk dengan kakak aku, bersebelahan je pun. Tapi mentang mentang lah dapat free call kan, duk tak duduk pi call kakak aku. 


Faham tak.


Dorang duduk tak sampai 1 meter jauh pun! 


Apa nak jadi kan, aku sedih tengok dorang ni. Aku kalau dapat free call tu takde lah over sampai nak call orang yang duduk sebelah aku kan. HEHEHE,


Please jangan terasa ye. Kidding yaww aww aww~


Yang lagi best nya, duk cakap pasal aku pulak tu. Kalau telinga aku dah pekak takpe jugak. Daaa? XDD Marah ni kaaaaaay. *mengada namanya.


Kakak aku pulak gedik.


Sorry kak, jari orang yang type bukan oghang ;D


Jadi murid murid, jangan lah over ye nak call orang yang sebelah anda. Kang orang lain tengok, tak pasal pasal kena hantar kat tanjung buah mangga. Hesh. Line ni memang tah pape.


Oh yaaaaaaaa, entry ni bukan nak mengutuk korang ke bagi korang terasa ke apa, cuma....
Lawak. Saja nak story sekali en jangan fikir lain yewwwww. K bye.


TAKNAK BYE LAGI KEJAP ADA STORY HOT GILA NAK MATI K FINE AKU NAK STORY KAT WAWA JE BYE!!! :D



PAST
PRESENT