Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Carnival Amal Bestari =)
Saturday, April 16, 2011 @ 5:45 PM


Assalamualaikum dan selamat petang semua! Kenapa aku rasa macam er.... bosan :/


K, aku baru lepas balik sekolah ni. Jam menunjukkan tepat pukul 5:35 petang ye ye ye. Dari pkul 7;40 pagi tadi sampai lah sekarang berjalan ke hulu ke hilir. Happy tak happy tu 50-50. Bosan ada, happy pun ada.Tapi mungkin aku patut kata boring tu 60% dan selebihnya tu gembira. Iye kot sebab aku rasa macam bosan sangat harini lebih lebih lagi bila datangnya CZ dan pergaduhan pun bermula. Hafiz adik Aidil tu the most cari pasal dengan aku harini. Macam nak tendang je. Nasib baik darjah 2. Muahaha. Aku jahat do dengan dak darjah dua pun nak gaduh haha. Bajet gangster sangat.


Aku beli snow spray. 3 siap aku beli. Memang untuk sembur kat orang lah kan. Petang tu abang aku datang, aku sembur kat abang aku dengan kawan dia. Peh, lawak bhaiii XD Macam maca ah harini.


Jaafar Onn pun datang plus Maya ape tah i can't remember haha.


Sampai sini je lah kot darrrr malas.



PAST
PRESENT