Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Danish Hakim buat pasal.
Wednesday, April 27, 2011 @ 9:48 PM


Bila aku dah geram sangat. 


#1.


Aku tengah sedap duduk atas kerusi, Tetibe ada manusia yang berumur tiga tahun lompat atas badan aku. Punya lah sakittt! Tak terkata. Tapak tangan aku laju kena pipi dia, tangan dia, kaki dia, dan semua nya la. Kalau lompat sikit takpe jugak la kan. Ni lompat dia bukan main bersemangat! T_T Sabar je.


#2


Handphone aku kena baling. Baling dekat dekat takpe. Ni macam kau main bola baling. Punya lah jauh! Kuat, habis terbukak battery battery cover apa semua en. Sedih aku.


#3


Mengada terlampau. Apa yang orang pegang, itu lah dia nak. Boleh dikatakan, dia ni selalu dengki. Apa yang orang makan, itu yang dia nak.


*OKAY DIA KECIK LAGI, AKU FAHAM. Meh aku edit sikit, Aku yang mengada. K bye.



PAST
PRESENT