Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Hari menitiskan air mata beribu baldi.
Wednesday, April 20, 2011 @ 10:42 PM






Lagu tu mungkin sudah cukup untuk menggambarkan kesedihan yang aku alami sekarang. Ewahhh! Ok, korang belum tahu kisah benar lagi kan? Meh aku story-telling bersama korang ye. Btw, entry ni agak menyayat hati, aku dah menangis beribu baldi, masih tak cukup. 50 kotak tisu sudah habis hanya untuk mengelap air mata aku yang sedap seperti milo ni ♥ Jadi korang, jangan lah jadi seperti aku. Membazir kang, boleh buat teh tarik tau air mata tu. entry ni agak ah panjang. Buat karangan bm pun boleh dapat 100 kot. Ok dah diam! Baca je la do bising pulak halamak.


Ok cerita nya begini... Bismillah, harap tiada sebarang aduan atau errr sesape pengsan ke kan aku maki kat sini. Maaf sekali lagi. Hahaha, pay attention lah "maknusia", Ok, aku tahu aku eja manusia tu salah >:) Itu secara sengaja!


Speaker computer aku rosak T_T #Sadis.


Itu je pun! HAHAHA, gelak lah weh gelak gelak gelak. Aku tak kisah pun. *nangis, muka mintak simpati. Siapa lah hatinya baik sangat hendak belanja aku set speaker yang paling mahal tu, hesh untung la kalau kenal orang baik sampai sebegitu rupa..... Siapa lah manusia tu? Ewah! Ayah aku la, siapa lagi. Muehehe :3 Walaupun ayah aku belum beli, Insya'allah he will xD


"Dapat 5A dulu nanti ayah beli sekali dengan computer baru, bukan speaker je"
-Ayah.

Ok, itu memang. Setiap objek atau benda yang aku mintak, mesti jawapan itu je yang keluar. Contohnya, kalau aku kata nak blackberry,


"Dapat 5A nanti, ayah beli lah semua benda yang fiqah nak. Jangan mintak sekarang lagi, ayah takde duit. Lepas dapat 5A nanti, baru duit ayah banyak"
-Ayah


Itu sangat hebat, aku tau. Kau ada ayah macam tu? Takda kan? Diam xD


Mari berbalik ke topik yang sepatutnya, SPEAKER.


Jadi speaker ni bukan lah rosak sampai tak boleh dengar apa apa langsung, belum lagi lah tu... Tak lama lagi, akan. Sebelum dia nak mati setelah penyakit H1N1 dia datang ni, pastinya aku akan mengulangi perkataan NAK SPEAKER BARU pada ayah aku berkali berkali. Aku kata "akan" je. Belum pernah pun MUAHAHA. Sekarang ni masalah speaker ni, wire. Tendang sikit nanti ok. Macam button "on" dia memang patut tendang je kan.


Itu lah nama nya power.


Aku rasa aku tak patut letak "Bismillah, harap tiada sebarang aduan atau errr sesape pengsan ke kan aku maki kat sini. Maaf sekali lagi. Hahaha," Dekat atas tu sebab aku ada ke maki? Tak kan. Ha ha ha,


Ye, aku dah tendang serta smackdown berjuta kali speaker aku ni. Masih berderhaka. Haish, kena kasi motivasi sikit niiii, siapa pakar?!?!?!


Aku kan rasa macam tah pape kbye.



PAST
PRESENT