Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Jayyy Bee.
Friday, April 29, 2011 @ 9:51 PM


Tengok photo ramai letak gambar Jay Be jadi default, update status pasal JB walau pun kutuk update jugak tu, semua jealous orang yang pergi konsert JB, semua letak satu album bubuh gambar JB, bukak youtube dengar lagu JB, tulis kat tangan "JUSTIN BIEBER", beli satu buku lekat gambar JB, Batch gambar JB,  dan banyak lagi.

#Hebatnya makhluk Tuhan yang seorang tu.

Takyah kisah sangat dah pasal JB ni, bila dihitung nak masuk bulan May, dihitung dari bulan may Ya Allah lagi 4 bulan nak UPSR! Hesh, tension. Malah lebih tension serta macam eyyy bodoh banget sih asal aku tak belajar muahaha kesian aku. Bongoks sangat.

"Jangan merendah diri" bak kata abang Faiz.

Ok aku pandai!!!! Cehwah gitew just kiddingzzz~ Weh nak tau something tak. Cite die macam ni.. Once upon a time, aku balik sekolah lambat. Well, itu menyedihkan jadi aku lepak kat pondok sekolah tibatiba ada orang berkata ceh aku taknak sebut nama dia kat sini yer.

Dia; Eh eh! Namy ghupenyer. Tak nampak pulak
Aku; *gelak
Dia; Namy tunggu mak ke????
Aku; Ye la.
Kawan Dia; Cehhh _____, dah ada awek bhai!
Dia; A'ah ni awek aku. HAHAHA
Aku; *muka blur gelak suka hati je.
Dia; Weh Namy, kau nak tahu tak, Kau ah perempuan yang paling snang lah aku nak borak. Kau nak tau aku suke sape hehehe?
Aku; Sape? *muka serious
Dia; Kau la.

Terus aku gelak lalu blah bila nampak kereta mak aku muehehee selamat..... Keesokan harinya

Nuha; Weh!!! Kau suka Namy eh?!?!
Aku; Bodoh! *kepala nuha aku tolak sekuat hati yang boleh. Nuha lari, aku duduk dekat pondok like heh takde tempat lain omaigod!!!
Dia; Weh Namy, betul jugak kan apa yang Nuha cakap??
Aku; *nak gelak. Huh? Nuha cakap apa?
Dia; Alah Namy ni taknak kawan :(
Aku; Er, gelak je lah.

Tibatiba dia kata

"NAMY MAK KAU"

Hahahaha cepat cepat aku lari :B

K bye aku nak tergelak aku macam hesh dia ni menakutkan.



PAST
PRESENT