Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! The music.
Sunday, April 17, 2011 @ 2:33 PM


Tell me goodbye
-Bigbang.

Afternoon, people :)

Aku rasa macam nak jerit sekuat hatiiiii!!!! WOWWWW!!!!! EEEEEE, WOOOOWWWW! Ok lah. Itu bukan jerit namanya. Thats over. Jadi seperti yang anda dengar menggunakan telinga anda tu, kini blog aku dah pun ada MUZIK. Atau LAGU. Atau irama. Ewah! Muntah I dengar.

Tajuk apa semua tu ada kat atas sekali tu kan. Lagu ni semestinya diperkenalkan oleh Fatin Zawani Zulkifli, peminat K-POP pertama di dunia. Yang cun melecun comel lotey gila hot setap tu kan. Ceh, *clapclap. Kalau kak wani baca ni..... set ok, Pizza? :P

Mekasih mekasih ;3 Weh. Aku kan macam... WTH jap. Aku pelikssss ni memang blog aku masa dlu atau ada orang nak prank aku ni. Sebab kan setahu aku, tak pernah pulak aku buat blog macam ni. Tah pape pulak tu.

http://tensionglerz.blogspot.com/

Tengok link blog tu pun aku nak muntah. Apatah lagi bila wawa kata itu aku punya blog waktu darjah 4. Er, paling lah kan. Aku tahu blog tu dari wawa, katanya..

Dia nak buat invite invite blog tu kan, orang yang dipilih je boleh baca. Then dia nak letak email aku, dia taruk fiqah.yusof sementara email aku sebenarnya fiqah_yusof. Tetibe masa dia letak tu ada link blog orang lain. Dia tekan. Keluar link atas tu. Ada pulak about me aku time kat maispes.

heyy..wlcome 2 my profile..i will introduce myself.. name:nur afiqah yusof age:10 yrs old(still young :P) d.o.b:25.7.1999 favorite food:fried rice and makaroni :P favorite drink:milo,sirup ,tea and coffee!


Pun boleh. Nama betul, tarikh lahir pun betul, fav food dngan drink tu macam errrr salah yang teramat lah kan. Macam mane ni aku ada klon. Haiya, siapa lah kan yang buat ni. Er. Part link dia tu aku taktahan. TENSION GLERZZ TU!! Hebat hebat ;3

Jadi sebelum I maki maki kat sini. I outaaa dlu ye tata.



PAST
PRESENT