Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Pelik pelik je.
Saturday, April 2, 2011 @ 3:55 PM


Hi selamat pagi semua. Oh, selamat pukul 3:48 semua! Petang lah tu.... Aku kan sekarang sedang menunggu Oguri Bazique datang sini untuk amik aku pergi ke rumah makteh, Katanya pukul satu. sekarang pkul 3? Macam tak jadi je... 


Okay, aku taknak cerita benda lain. Aku nak cerita pasal JUSTIN BIEBER. Oh, aku tak minat dia pun. Nak over sekali sekala jap.


Aku tengah tengok tv, ayah aku pulak tengah makan atas meja bersebelahan dengan tv. Aku duduk depan tv. So fo sho kalau aku cakap pape pun bapak aku mesti dengar kan. Fo sho ler. Eheh then dekat tv keluar iklan pasal ticket konsert JB ni ha. Aku kata lah dekat my lavliii father, haha.


Me; Ayah, fiqah nak pergi konsert dia ni.
Ayah; Nak buat apa? 
Me; saja. boleh?
Ayah; berapa ticket?
Me; 3ratus lebih je. boleh lah, yah (muka tak simpati pun. kalau bruno mars ada ah nak nangis cium kaki. haha)
Ayah; fiqah nak pegi dengan sape? ayah tak minat nak teman fiqah pergi.
Me; dengan kakak la,
Ayah; 3 ratus lebih? fiqah tau tak. kalau ticket dia 3 ringgit pun ayah fkir 4 5 kali. ni 3 ratus lebih ni.
Me; alaaaa, yah.
Ayah; laki ke pompuan tu?
Me; laki lah yah! Justin Bieber.
Ayah; Oh, 
Ibu; Kenapa?
Ayah; nak pegi konsert tu
Ibu; toksah la.... 
Ayah; ha dengar tu.


Muhehehe ;3 memang suka.



PAST
PRESENT