Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Rebbeca Black - Friday.
Sunday, April 17, 2011 @ 2:42 PM


Insya'Allah bukan entry yang panjang. Anda pun tak perlu lah scroll down mouse anda untuk tengok entry ni panjang mana kan.


Aku pun nak berleter panjang jugak lah kan seperti para bloggers yang lain, yang sibuk meng-update blog soal Rebbeca Black. Artis paling popular bhai. Kalah Bieber. Jangan marah, Zawani =)


Ok, aku pun macam pelik jugak lah macam mana dia ni boleh jadi penyanyi bahkan suara dia boleh memecahkan gegendang telinga aku. Atau rumah aku pun boleh roboh kalau aku play lagu ni sekuat mana aku play lagu One In A Million - Neyo, atau lagu blog aku sekarang. Kalau aku play kedua lagi ini sekali mungkin er pecah jugak lah speaker comp aku.


Kan dah panjang :/ Maaf, er.


Jadi aku sekarang macam pelik adakah lagu Friday ni parody atau apa. Tapi tertulis jugak kan Official Video. Memang terbukti bukan parody lah kan. Pelik, video clip macam robot.


Macam mana pun lagu nya dan suara dia, aku tetap nak jugak nyanyi dalam hati sebab lagu dia macam best cuma lirik dia macam stupid sikit kan? Muehehe ;3 Betul la aku cakap ni. Siapa yang tak pernah dengar tu sila type youtube.com di kotak search anda kat atas tu, dalam kotak di youtube pula, type kan Rebbeca Black-Friday. Lebih pendek lagi, type kan saja Friday. Dan dengar sendiri. Jangan lupa untuk tonton sekali video nya. Ha ha ha.


Kalau malas nak dengar atau anda tak dapat tangkap apa yang dia nyanyi, cari lah lyric lagu tu.


#1
Kickin' in the front seat 
Sittin' in the back seat 
Gotta make my mind up 
Which seat can I take? 

#2
It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday 

Tu dia. Yang menjadi ejekan ramai. "Gotta get down on Friday"? Apa maksudnya? Hahaha apa apa je lah.

Ok lah, bye.



PAST
PRESENT