Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Siapa peduli. Oooooh, jom gelak.
Tuesday, April 26, 2011 @ 5:20 PM


Takda storayh lah doh. Aku bosan. Ya Allah, bosan gila! Kau tahu rasa bosan tu macam mana?

Bosan tu rasa dia macam........ Kau tidur bukak mata.

Lebih kureng.

Woooooooooooooooooooooooooi, aku rasa... aku rasaaa kan. Aku rasaaaaa,

Rasa sayang hei rasa sayang sayang hei, hei lihat nona jauh rasa sayang sayang hei. Buah cempedak di luar pagar. amik galah tolong jolokkan kami budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan tau.


Haih, weh nak tau tak abang kantin sekolah aku en muka cam Irwansyah yang nyanyi lagu Kambing Liar tu. Eh! Sorry salah pulak. Camelia la. Macam mane pulak boleh salah sampai sebegitu rupa ye... Teruk sekali itu yaaaah :B

Kambing Liar.... Lupakan lah aku, jangan pernah lagi kau temui aku. Sudah lah jangan berak kat sini! Aku dah tak larat nak basuh. Mungkin di suatu saat nanti, kau akan jumpa tuan yang baru. Sudah cepat pergi dari sini, aku geli bau engkau tu. Nanti kalau dah wangi sikit, baru lah datang ke sini lagi. Kambing Liar.......

Hahaha, sedap jugak aku nyanyi. Lirik dia pun dah setail. Muahahaha! Peduli pulak kau.

Wooot wooot, Aku en macam entah dari tadi tengok vid justin lidah. Bukan main macam nak pengsan, ketampanan dia membuat kan aku dup dap seperti hendak jatuh ke lantai tergolek golek like woaaaaah. Macam orang separuh gila. Atau memang gila.

Kau ada otak?

Ada kan!

Ceh, pandai tak aku. Aku boleh tau walaupun dari blog je.

Hebat sangat. Nak buat mcam mana kan?

Gimme a big clapppp! *clapclap.

Yawww aww awwww cikedow awwww. Wooooooooooooooot! Aku en tau nama kau apa, yang tengah baca ni. Aku tahu aku tahu! Aku tahu kau laki ke perempuan aku tahu!!!!!!

Laki kan?

Salah eh?

Ooooh, perempuan yeah? Kan dah agak....

/

Perempuan en?

Water park? Salah?

Oooo, mesti laki kan kan? Kan betul! Terror jugak aku ni. Tak sangka.

WATER PARK adalah tempat bermandi manda, atau perkataan nya juga boleh digantikan dengan what the fish. Oh, water park tu datang dari aku ye jadi tolong. Tolong ! O my god! Tolooooooooong! Tolooooooooooooooooooooooooooong! Habis lah aku. Maaf gila. Jadi tolong jangan lah tiru ke apew sebab en nnti aku ley jadi gilew. Heh. Tetibe maki. Apehal.

Aku en macam, kesian aku. Bye



PAST
PRESENT