Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! That was...... weird?
Friday, April 8, 2011 @ 11:53 PM


Bila secara tiba-tiba komputer aku ter-lock? Maksudnya, bila nak on computer tu, click Administrator seperti alaaaaah. Entah. Tibatiba je kena masukkan password. Siapa lagi nak letak kalau bukan Ayah? Fikir aku. Muehehehe :3


Bila ayah balik kerja. Terus aku tujukan soalan soal komputer tu. "Kenapa ayah masukkan pw?" Dengan dahi yang berkerut tambah muka yang selamba "Mana ada ayah masukkan pw?" Lah. Habis? Abg Mir? Dia kata tak. Kakak? Tak. Ibu? Er, paling tidak. Aku? Memang tak aaaah. Kami semua pun menghabiskan masa dengan tidur dan.. menonton tv. Cerita semua bosan! Apa nak buat kan?


Masuk bab belajar je... Habis hancur gempa bumi bagai datang dalam otak aku. Hehehe. Malas la. Huahuahua diam. Aku dah buat score A pun. Sama je. 


Bosan bosan bosan tak dapat online. Merungut seribu satu kali dekat ibu. Tak habis suruh ibu panggil orang untuk betulkan komputer tu. Tanya orang kedai, katanya tak boleh datang harini. Palingggggg macam nak mati. Ibu kata "Takda benda tu bukan nak belajar. Macam mane ibu nk buat kat fiqah ni." Jangan potong tv sekali ye bu. Hehehe. 


Jaga danish je lah kerja aku petang tu.


Lepastu ibu hantar laptop dekat kedai.


Dapat charger baru.


Yeay! Dapat online.


Bahagia rasa, tumbuh taman di hati cehhh. Lempang kang mati harini pulak ngehngehngeh. Aku rasa macam dari tadi aku gelak hm sian aku. Bosan.


Wehhhhhhhhhhhh. Bye. Aku rasa macam taktau apsal dengan aku harini. Dah lah skema tadi. kboi



PAST
PRESENT